اخبار نساجی

جلسه هیات مدیره جامعه متخصصین نساجی با دکتر گرجی

اولین جلسه هیات مدیره دوره هفتم جامعه متخصصین نساجی با جناب آقای دکتر محسن گرجی مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت برگزار گردید . در این نشست که در مورخ یکشنبه ۱۸ دی ماه در دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت تشکیل شد مهندس وحید حریری رئیس هیات مدیره جامعه، دکتر مهدی ورسه ای نائب رئیس هیات مدیره ، دکتر وحید قربانی عضو هیات مدیره و مهندس مهدی یکتا مدیرعامل جامعه به همراه دکتر محسن گرجی مدیرکل و دکتر ترحمی کارشناس دفتر حضور داشتند.

در ابتدا مهندس وحید حریری ضمن معرفی خود و ذکر سوابقی از همکاری با وزارت صمت ، جامعه متخصصین نساجی را یکی از نهادهایی دانست که بدلیل انباشت دانش و تجربه می تواند کمک و مشاوره های خوبی بصورت رایگان در اختیار دفتر نساجی قرار بدهد .

سپس مهندس یکتا نیز گزارشی از وضعیت فعلی جامعه و اقدامات انجام شده در طی ۳ ماه گذشته را ارائه نمودند. ایشان در ادامه با اشاره پروژه های کاریابی ، بانک اطلاعاتی و همچنین نمایشگاه توانمندیهای نساجی ایران در بلاروس خواستار توجه و همراهی مجموعه وزارت صمت شدند .

دکتر محسن گرجی با استقبال از توانمندی اعضای هیات مدیره جامعه ، مهمترین خواسته دفتر منسوجات را تربیت و تامین نیروی انسانی برای ورود به صنعت برشمرده و بر لزوم آماده سازی ذهنیت افراد تاکید کردند. ایشان با ابراز نگرانی از سرمایه انسانی صنعت خواستارتوجه به بحث آموزش خصوصا در صنعت پوشاک شدند .

در ادامه جلسه در خصوص احیا واحدهای راکد و همکاری با شرکت شهرکهای صنعتی بحث و تبادل نظر شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×