اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

ساختار شکنی در طراحی فرش به سبکی نوین

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ابتدا قبل از همه چیز یک معرفی از خودتان برای مخاطبان مجله بفرمایید؟

سلام عرض می کنم خدمت همه ی مخاطبان محترم مجله نساجی کهن سپیده صاحبدل هستم؛ گرافیست، طراح و نقاش، دیجیتال آرتیست، با برند ثبت شده در زمینه آثار و محصولات منحصر به فرد خود، همچنین عضو انجمن طراحان فرش تهران نیز هستم. معرفی برخی آثار و رزومه مختصری از حوزه فعالیت‌های هنری و محصولات اینجانب در کتاب بین المللی گنجینه هنر ایران زمین به چاپ رسیده است که در کتابخانه ی ملی ایران ثبت شده است.

در حال حاضر مشغول به فعالیت در زمینه تولید و اجرای آثار هنری خود که با ابزار های مختلف سنتی و همچنین مدرن خلق شده و در تلاش برای به وجود آوردن سبکی نو و خلق طرح های نوین در صنعت فرش و پارچه می باشم.

با تحقیقات و بررسی های فراوان موفق به همکاری با اولین و پیشرفته ترین کارخانه فرش ماشینی که بدون محدودیت در رنگ بندی و با کیفیت بسیار بالا و به صورت تحسین برانگیز در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کند شده ایم. توانسته‌ایم تولید فرش هایی با طرح های متنوع و مدرن در رنگ بندی های مختلف به صورت سفارشی را آغاز کنیم.

 

در چه زمینه هایی آثار خود را چاپ و تولید کرده اید؟

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در زمینه‌های مختلفی تا به امروز موفق به تولید و اجرای طرح‌های خود روی متریال های خاص و متفاوت گشته ام از جمله؛ فرش، تابلو فرش، پارچه و دیوارپوش و …. ولی در حال حاضر قصد فروش نقاشی های اورجینال خود را ندارم ،چون برای آنها برنامه‌ریزی خاصی دارم. خوشبختانه طرح‌ها و آثار مورد توجه و تایید برخی اساتید هنری و پیشکسوتان نامی این صنعت و همچنین قشر جوان قرار گرفته است.

 

آیا برنامه و ایده ای برای تلفیق طرح های سنتی و مدرن دارید؟

نمونه‌هایی از تلفیق این دو سبک در آرشیو کارهایم موجود می باشد، ولی چون به جدیت در عدم کپی برداری و شبیه سازی از آثار دیگر هنرمندان روی آورده ام، همواره بر آن بودم که طرح هایم حتی الامکان ذهنی باشد و نوعی ساختار شکنی در طراحی فرش داشته باشم.  تمام تلاشم در جهت خلق طرح های هنری نو و متفاوت در صنعت فرش و غیره برای مخاطبان می باشد.

 

بیشتر بخوانید: نقشه های فرش ماشینی با چه نرم افزارهای طراحی می شوند؟

 

[instagram-feed]

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×