اخبار نساجی

شورای اصناف ممنوعیت مصاحبه درباره گرانی ها را تکذیب کرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شورای اصناف ممنوعیت مصاحبه درباره گرانی ها را تکذیب کرد

دو مقام آگاه خبر ارسال نامه به مسؤولان اتحادیه ها و انجمن ها و ممنوعیت مصاحبه آنان را با رسانه ها در آستانه اجرای مرحله دوم هدفمندی تکذیب کردند.

به گزارش خبرنگار ما روز گذشته خبری به نقل از یک خبرگزاری در همین صفحه منتشر شد که بر اساس آن وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه ای از مسؤولان اتحادیه ها و انجمن ها خواسته بود در آستانه اجرای مرحله دوم هدفمندی در مورد گرانی ها مصاحبه نکنند، اما سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی و رئیس شورای اصناف کشور ارسال چنین نامه ای را تکذیب کردند.

به گفته قاسم نوده فراهانی، رئیس شورای اصناف کشور اگر قرار بود چنین نامه ای به اصناف و اتحادیه ها ارسال شود، بی شک از طریق شورای اصناف اقدام می شد.
وی یکی از مهمترین معضلات صنفی کشور را وجود واحدهای بدون پروانه دانست و افزود: از مجلس می خواهم هر چه سریعتر قانون نظام صنفی را در صحن علنی مطرح و تصویب کند.

فراهانی با اشاره به مبارزه با قاچاق کالا به کشور گفت: توقیف کالاهایی که توسط وارد کنندگان و تولیدکنندگان و از طریق اتحادیه ها صورت برداری نشده و فاقد برچسب هستند از ۲۰ خرداد ماه آغاز شده و متخلفین به سازمان تعزیرات معرفی خواهند شد.رئیس شورای اصناف کشور در پاسخ به سؤالی در مورد آخرین وضعیت پرونده اختلاس ۸۵۰ میلیون تومانی در این شورا اظهار داشت: تاکنون سهم هر یک از دو متخلف اصلی این پرونده و میزان اختلاس آنان مشخص و معلوم شده که ۶۰۰ میلیون تومان توسط یک زن اختلاس شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی نیز در این نشست از راه اندازی بانک اصناف و انجام امور اولیه آن در ۶ ماهه اول سال خبر داد.
حسن رادمرد افزود: ۴۰ هزار مشمول دریافت تسهیلات بسته حمایتی اصناف در مرحله اول هدفمندی یارانه ها از طریق شعب بانک ملی در سراسر کشور تسهیلات خود را دریافت می کنند.

او همچنین از برگزاری جلسه فوق العاده با وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر ۳ کشتی حامل نهاده های مورد نیاز تولیدکنندگان روی آب است و یک کشتی پهلو گرفته است.وی همچنین در خصوص اجرای طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امسال در ۳۰۰ نقطه کشور ۱۵ هزار غرفه خواهیم داشت که تولیدکنندگان از ۲۵ تیرماه تا ۵ مرداد ماه ۱۱ قلم کالای پرمصرف ماه مبارک رمضان را در آن عرضه خواهند کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×