گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه صنعت ماشین آلات پوشاک استانبول رکورد شکست

تولیدکنندگان ماشین آلات پوشاک، یکی از مهم ترین حامیان اقتصادی، در نمایشگاه CNR KONFEK گرد هم آمدند. در این نمایشگاه که توسط هلدینگ CNR برگزار شد، پیشروترین و مبتکرترین شرکت های عرضه کننده ماشین الات پوشاک جهان آخرین محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند. این نمایشگاه نزدیک به هزار برند از ۱۵۰ شرکت و بیش از ۲۸ هزار بازدید کننده که ۱۸۶۶ نفر آنها از خارج از ترکیه بودند این صنعت را گرد هم آورد.

CNR KONFEK توسط هلدینگ CNR سازماندهی شد که سابقه موفقی در بخش نمایشگاهی ترکیه دارد. این نمایشگاه که در مرکز نمایشگاه استانبول برگزار شد، تجارت جهانی ماشین آلات پوشاک را با اعتبار، حجم تجارت و موقعیت مناسب خود تغییر داد.

نمایشگاه CNR KONFEK 2022 شرکت های پیشرو و صادرکننده ماشین آلات پوشاک جهان را پس از ۴ سال وقفه گرد هم آورد. آخرین فناوری در ماشین آلات و فناوری های پوشاک در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات پوشاک CNR KONFEK معرفی شد که خود را به عنوان بزرگترین پلت فرم تجاری این بخش تثبیت کرده است.

ترکیه به پایگاه عرضه صنعت پوشاک در جهان تبدیل شده است

از دست دادن قدرت و اعتبار اخیر در صنعت پوشاک چین به طور قابل توجهی صنعت نساجی و پوشاک ترکیه را تقویت کرده است. تولیدکنندگان ترکیه که به بزرگترین تامین کنندگان جهان تبدیل شده اند، شروع به تقویت و نوسازی کامل ماشین الات و کارخانجات خود برای پاسخگویی به سفارشات دریافتی کرده اند. نمایشگاه CNR KONFEK برای پاسخگویی به نیازهای تولیدکنندگان پوشاک و پوشاک آماده توسعه یافته است.

با تمرکز بر تحقیق و توسعه و نوآوری، این نمایشگاه میزبان متخصصان بخش هایی بود که می خواهند فناوری های جدید را پیاده سازی کنند و سرمایه گذاری های خود را هدایت کنند، همچنین تولید کنندگان داخلی و بین المللی. CNR KONFEK هزاران خریدار را از اروپا، آفریقا، خاورمیانه و جمهوری های ترک زبان را گرد هم آورد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مهمترین برندهای اروپا و خاور دور فناوری های خود را در نمایشگاه CNR KONFEK به مساحت ۶۰ هزار متر مربع به نمایش گذاشتند. تولیدکنندگان ماشین آلات پوشاک که به لطف تجربه CNR و ارزش برند در صنعت نمایشگاه می توانند سریعتر به اهداف تجارت جهانی خود برسند، در این نمایشگاه با خریداران جدید خود ملاقات کردند که همه چیز از ماشین های برش اتوماتیک گرفته تا سیستم های کاد و ماشین های گلدوزی را پوشش می داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×