اخبار فرش ماشینی

مرکز آموزش تولید روستایی در قاینات افتتاح شد

مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار از افتتاح مرکز آموزشی تولیدی روستای محمد آباد پسکوه قاین که به همت یکی از خیرین این جامعه احداث شده است خبر داد.

علی اصغر خامنوی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار کرد: در نخستین سفر فعالان اقتصادی در یکسال ونیم گذشته به خراسان جنوبی ،روستای محمدآباد به عنوان روستای الگو و نمونه برای مطالعه توسعه پایدار انتخاب شد.

وی بیان کرد: در این روستای یک مرکز آموزشی تولیدی پیش بینی شدکه در آن ۳۰نفر از اهالی روستا مشغول به کارشده اند.

وی افزود: آموزش های مختلف مهارتی توسط مربیان به اهالی روستا ارائه می شود و تمام فعالیت ها این مرکز بامشارکت روستاییان صورت می گیرد.

مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار مشارکت فعال اهالی روستای محمد آباد را دراین مرکز تحسین کرد و افزود: دراین مرکز ۶ دارقالی جهت تولید فرش دستباف درابعاد بزرگ ایجاد شده است.

خامنوی گفت: برای ساخت این مرکز۱۴۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده که هزینه ساخت آن رایک فعال اقتصادی به نام اخوان دستمالچی تامین و پرداخت کرده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در مراسم افتتاح این مرکز، مهندس شافعی نایب رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع معادن وکشاورزی ایران، احتشام رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع معادن وکشاورزی خراسان جنوبی،فرماندار قاینات و بیش از۲۰نفر فعالان اقتصادی کشور حضور داشتند.

جامعه نیکوکاری ابرار ایران از ۴ سال گذشته با فعالیت رؤسای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×