اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌ها

مزایای خرید فرش ماشینی از فروشگاه های اینترنتی

در سال های اخیر به پیروی از آنچه در دنیا اتفاق افتاد در ایران نیز کم کم خرید و فروش کالاها از اینترنت توسط مردم به یک امر پذیرفته شده تبدیل شد و فروشگاه های اینترنتی خوب و مجهزی در سطح اینترنت شکل گرفت.

به طبع آن فرش ماشینی نیز یکی از کالاهایی است که به دلیل عرضه و تقاضای بالای آن در کشور یکی از گزینه های خوب جهت فروش در اینترنت است و هم اکنون فروشگاه های اینترنتی زیادی به عرضه فرش ماشینی می پردازند که البته تنها تعداد کمی از آنها ویژگی هایی که در این مقاله ارائه می شود را به طور کامل دارند.

مهمترین مزایای خرید فرش ماشینی از فروشگاه اینترنتی

– فروشگاه های اینترنتی می توانند فرش را به قیمت واقعی خرید کارخانه ارایه دهند چرا که عملا بسیاری از هزینه های گزافی که فروشندگان معمولی به قیمت فرش ماشینی اضافه می کنند مانند هزینه های سرسام آور اجاره، گرماشی و سرمایش، پارکینگ، تبلیغات شهری و … را ندارند، به طور متوسط فرشی که در یک فروشگاه فرش ارایه می شود به مراتب گرانتر از قیمت اینترنتی است. این امر در هایپرهای فرش بسیار بدتر است چرا که هزینه های هایپرها ۴ برابر از فروشگاه های فرش نیز بیشتر است و به طور کاملا واضح این هزینه های سربار را روی قیمت فرش سرشکن می کنند که رقم قابل توجهی است.
– حذف واسطه ها و خرید به قیمت واقعی
– در خرید از فروشگاه های اینترنتی نیازی به نگرانی برای حمل فرش نیست و توسط فروشنه ارسال می شود
– امکان بازدید هزاران نمونه فرش در یک جا
– خرید در محیطی با آرامش و دلخواه. می توانید پشت میز کار خود یا در منزل در حال نوشیدن چای صفحات اینترنت را ورق بزنید و فرش را در کمال آرامش و به دور از هیاهوی شهری خریداری کنید
– ارایه گارانتی ۲ ساله
– امکان تعویض و پس دادن کالا در یک فاصله زمانی مشخص


دقت کنید که فروشگاه آنلاین فرش موفق به دریافت گواهینامه امنیتی SSL و نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت و نماد ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماد ضمانت پرداخت از زرین پال و بانک ها جهت اطمینان خاطر مشتریان از یک خرید امن و مطمئن و ارسال سریع فرش شده باشد.

گواهی نامه اس اس ال در ابتدای نام وب سایت در آدرس بار نمایان است و باید یه طورت پیشوند https با رنگ سبز نمایش داده شود. نماد اعتماد الکترونیکی نیز باید پس از کلیک رو آن باز شود و دارای اعتبار باشد.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

————————————————————————————

این مطلب را نیز بخوانید
پیشنهاد سردبیر : فرش وینتیج چیست و چرا علاقه به خرید آن افزایش یافته است؟ 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×