اسلاید شو

معرفی پر سرعت ترین اسپیندل های جهان با ۲۵۰۰۰ دور بر دقیقه

 

شرکت نوویبرا (Novibra) جمهوری چک معتبرترین تولیدکننده و بزرگ ترین صادرکننده انواع اسپیندلهای ریسندگی در صنعت نساجی جهان است که در نمایشگاه ایتما میلان ۲۰۱۵ جدیدترین مدل اسپیندلهای خود را با سرعت ۲۵ هزار دور بر دقیقه معرفی نمود. این اسپیندلها طوری طراحی شده است که ضمن هماهنگی با ماشین آلات ریسندگی با سرعت بسیار بالا مصرف انرژی را نیز تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. این اسپیندل جدید که با نام LENA (Low Energy Consumption Noise Absorbtion) به بازار عرضه شده است علاوه بر کاهش مصرف انرژی در ماشین موجب کاهش صدای حرکت اسپیندل ها در حین کار ماشین می شود. این اسپیندل برای دوک های با طول ۲۰ و ۲۱ سانتی متر طراحی شده است.

شرکت نوویبرا به عنوان بزرگترین تولیدکننده و صاردکننده اسپیندل در جهان در سال ۱۹۲۰ در اشتوتگارت آلمان تاسیس شد ودر سال ۱۹۹۲ کارخانه خود را به جمهوری چک منتقل کرد. Novibra از سال ۲۰۰۱ میلادی به گروه بزرگ ریتر (Rieter) پیوست. هم اکنون نسل جدید ماشین آلات ریسندگی به این اسپیندل ها مجهز هستند.

 

تحریریه مجله کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×