اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

ثبت نام آنلاین نمایشگاه DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR 2024

متخصصان صنعت کفپوش، تقویم های خود را علامت گذاری کنید! بیست و ششمین نسخه موردانتظار DOMOTEX asia/CHINAFLOOR از ۸ تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ (۲۸ تا ۳۰ می ۲۰۲۴) در شانگهای در مرکز معتبر نمایشگاه ها و همایش های ملی (Hongqiao) – NECC برگزار خواهد شد. همچنین شرکت در این نمایشگاه برای کسانی که آنلاین ثبت نام می کنند کاملا رایگان است.

لینک ثبت نام

چرا باید از این نمایشگاه بازدید کنید؟

این رویداد به عنوان بزرگترین اجتماع سهامداران صنعت کفپوش در منطقه آسیا و اقیانوسیه است که سالانه بیش از ۱۶۰۰ غرفه‌دار و بیش از ۸۰۰۰۰ بازدیدکننده حرفه‌ای را از سراسر جهان جذب می‌کند. این نمایشگاه به عنوان بستری عمل می کند که در آن پیشگامان صنعت برای نوآوری و رشد صنعت کفپوش گرد هم می آیند.

آسیا، با چین در خط مقدم خود، همچنان یک قطب اصلی برای بخش کفپوش است و مجموعه ای از محصولات و راه حل های پیشرفته، سازگار با محیط زیست و فناوری پیشرفته را ارائه می دهد. رشد اقتصادی قوی در این منطقه، به ویژه با رشد ۵.۲ درصدی تولید ناخالص داخلی چین در سال ۲۰۲۳ که توسط اداره ملی آمار گزارش شده است، بر اهمیت این بازار تأکید می کند.

DOMOTEX asia/CHINAFLOOR به طور استراتژیک با سایر رویدادهای مرتبط تحت “نمایش مگا Build Asia” قرار گرفته است و مجموعه ای جامع از دسته بندی محصولات را شامل صنایع ساخت و ساز، مصالح ساختمانی و طراحی داخلی ارائه می دهد.

شانگهای را کشف کنید!

شانگهای، قلب پر جنب و جوش چین، به عنوان یکی از جذاب ترین شهرهای آسیا و یک مرکز فرهنگی جهانی است. شانگهای که به طور مداوم با سرعتی سریع در حال تکامل است، تجربه ای فراموش نشدنی پر از مبادلات فرهنگی، اکتشافات قابل توجه و سرگرمی های بی نظیر را به بازدیدکنندگان نوید می دهد. مطمئن باشید، برگزارکنندگان متعهد هستند تا اطمینان حاصل کنند که بازدید شما مفید و لذت بخش است.

همین حالا سفر خود را برنامه ریزی کنید.

از خدمات تخصصی ما که برای ساده کردن سفر شما به شانگهای طراحی شده است، استفاده کنید. بسته مهمان‌نوازی ما شامل توصیه‌هایی برای هتل‌ها، سرویس‌های اتوبوس شاتل به محل برگزاری، کمک در اخذ ویزای چین، راهنمایی در مورد پیمایش در شهر، و نکات داخلی برای به حداکثر رساندن تجربه خود در شانگهای است. لطفا برای اطلاعات بیشتر، اینجا کلیک کنید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

محل اقامت خود را رزرو کنید.

با توجه به افزایش تقاضا در طول نمایشگاه ها، عاقلانه است که محل اقامت خود را از قبل رزرو کنید. آژانس مسافرتی رسمی ما مجموعه‌ای از هتل‌های دست‌چین شده را که در نزدیکی محل برگزاری قرار دارند، انتخاب کرده است و نرخ‌های ویژه‌ای را منحصراً برای شرکت‌کنندگان در رویداد ارائه می‌دهد. برای رزرو هتل خود اکنون اینجا را کلیک کنید.

درخواست ویزا

در حالی که چین مرزهای خود را بازگشایی کرده است، اما شرایط ویزا برای ملیت های مختلف متفاوت است. ما شما را تشویق می کنیم که با نزدیکترین سفارت یا کنسولگری چین در کشور خود تماس بگیرید تا مشخص شود که آیا به ویزا نیاز دارید یا خیر. برای کمک به درخواست ویزا، اینجا را کلیک کنید.

برای برنامه خریدار میزبان ما درخواست دهید.

آیا واردکننده، توزیع کننده، نماینده یا خرده فروش کفپوش با اختیار تصمیم گیری هستید؟ در این صورت، ممکن است واجد شرایط برنامه خریدار میزبان انحصاری ما باشید، که این برنامه برای تسهیل ارتباطات معنادار بین تامین کنندگان و خریداران و در عین حال ارائه مزایای مهمان نوازی انحصاری طراحی شده است. همین حالا برای شرکت در این برنامه اقدام کنید.

این فرصت بی نظیر را برای شرکت در معتبرترین رویداد صنعت کفپوش از دست ندهید. همین امروز بازدید خود را از DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR 2024 برنامه ریزی کنید!

 نمایشگاه DOMOTEX AsiaCHINAFLOOR 2024

لینک ثبت نام

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×