گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه بین‌المللی منسوجات خانگی FIRENZE HOME TEXSTYLE

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ترجمه : فروغ امیر شیرزاد – تحریریه مجله نساجی کهن

نمایشگاه بین‌المللی صنعت منسوجات خانگی Firenze Home Texstyle ، از ۴ تا ۷ فوریه ۲۰۲۲ در فورتزا دا باسو در فلورانس برگزار می‌شود. FIRENZE HOME TEXSTYLE، تنها نمایشگاه بین‌المللی ایتالیایی است که به منسوجات خانگی، قراردادی و هتل اختصاص داده شده است.

این نمایشگاه، یک رویداد مهم و فرصتی ارزشمند برای معتبرترین و پویاترین برندهای این بخش است. این نمایشگاه که توسط Firenze Fiera تبلیغ و سازماندهی شده است، اکنون به چهارمین دوره خود رسیده است و قرار است از ۴ تا ۷ فوریه ۲۰۲۲ در Fortezza da Basso برگزار شود.

نسخه جدید این نمایشگاه، دارای یک عملیات «تغییر نام تجاری» با تأثیر بصری قوی است که با الهام از تکنیک تکه‌کاری، با جمع‌آوری تکه‌هایی از پارچه‌های کلاسیک در شید‌های درخشان و روشن و با قرار دادن «زنبق فلورانس» به عنوان یک نماد از شهر فلورانس، به دست آمده است.

در فضایی به مساحت بیش از ۱۱۰۰۰ متر مربع در طبقه پایین Spadolini Pavilion، بازدیدکنندگان می‌توانند مجموعه‌های جدید کتان خانگی، آخرین پیشنهادات برای لوازم داخلی، پرده‌ها، خانه، منسوجات قراردادی و هتلی را مشاهده و تحسین کنند. در این نمایشگاه، طیف گسترده‌ای از محصولات خانگی و داخلی و خارجی، با تمرکز ویژه بر فرآیندها و مواد پایدار، به نمایش گذاشته می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

FIRENZE HOME TEXSTYLE در دوره‌ای که با شیوه جدیدی از زندگی در زیستگاه خودمان مشخص شده است، جایی که رفاه مردم به عنوان قلب واقعی و روح هر پروژه در مرکز توجه قرار می گیرد، تمام بازیگران کلیدی دکوراسیون خانه را هدف قرار داده است.

به لطف حمایت ICE – آژانس تجارت ایتالیا برای تبلیغ محصولات ساخت ایتالیا در خارج از کشور و بین المللی کردن مشاغل ایتالیایی و Promofirenze – آژانس ویژه اتاق بازرگانی فلورانس، Fortezza da Basso به مدت چهار روز، به محلی برای ملاقات شرکت‌ها و خریداران، خرده‌فروشان، طراحان داخلی، فروشگاه‌های مبلمان، کانال‌های اصلی توزیع و همچنین روزنامه‌نگاران و تأثیرگذاران صنعت و وبلاگ‌نویسان تبدیل شده است.

بخش نمایشگاه با برنامه کاملی از رویدادهای جانبی از جمله سمینارها و کارگاه‌های آموزشی، با حضور چهره‌های معتبر بین المللی از دنیای دکوراسیون داخلی، تکمیل می‌شود.

در ادامه مسیری که قبلاً توسط Stanza delle meraviglie (اتاق عجایب) ترسیم شده است – رویدادی که با موفقیت در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و به برتری منسوجات Tuscan اختصاص داشت – شاهکارهای بافته شده در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهند شد. این منسوجات به امانت از موزه‌ها و مؤسسات فرهنگی معتبر ایتالیا، مانند Fondazione Arte della Seta Lisio (بنیادی برای حفظ سنت پارچه بافی هنر ابریشم)، موزه نساجی در پراتو، موزه Straw Hat و Straw Weaving در سیگنا و غیره، به بازدید عموم گذاشته خواهند شد.

Lorenzo Becattini، رئیس Firenze Fiera گفت: «نوآوری، پایداری و فرهنگ منسوجات نکات کلیدی نسخه بعدی Firenze Home Texstyle خواهند بود که در سال ۲۰۲۲، فصل نمایشگاه‌هایی را که مستقیماً توسط Firenze Fiera برگزار می‌شود، افتتاح می‌کند. این رویداد، نمایش برتری محصولات نساجی با ارائه مجموعه‌های جدید و سازماندهی رویدادهای جانبی با ترکیبی از میراث استادان هنر ایتالیایی و انگیزه آینده‌گرا در طراحی و دکوراسیون خانه است.

پذیرش در این نمایشگاه، منحصراً برای متخصصان صنعتی پس از ثبت نام محفوظ است.

اگر برای حضور در این نمایشگاه تمایل دارید با شماره واتس آپ مجله کهن تماس بگیرید ۰۰۹۰۵۳۹۲۳۴۶۳۲۴

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×