اخبار نساجیگزارش نمایشگاه ها

همه چیز درباره نوزدهمین نمایشگاه بین المللی منسوجات خانگی و فرش ماشینی آلماتی

شرکت توسعه رویدادهای نمایشگاهی از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در حوزه برگزاری نمایشگاه های تخصصی و رویدادهای بین المللی تخصصی آغاز نموده است.

دانلود فرم ثبت نام و کاتالوگ نمایشگاه + کد تخفیف

برگزاری نشست های تخصصی و بین المللی در تهران و مشهد، برگزاری پاویون های جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه های بین المللی در کشورهای ارمنستان، پاکستان، قزاقستان و همچنین برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان از جمله فعالیت های اخیر این شرکت میباشد.

با توجه به ظرفیت های قزاقستان در حوزه واردات فرش های ماشینی و منسوجات خانگی از کشورمان، بسترسازی حضور و مشارکت برندهای ایرانی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی منسوجات خانگی و فرش ماشینی آلماتی از تاریخ ۳۰ بهمن ماه لغایت ۳ اسفندماه سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

این رویداد در سال گذشته میزبان بیش از یکصد شرکت فعال از کشورهای قزاقستان، روسیه، بلاروس، ازبکستان، ترکیه، هند، پاکستان، لهستان و چین بوده و حدود دوازده هزار نفر از این نمایشگاه بازدید بعمل آورده اند.

قزاقستان بعنوان متمول ترین کشور آسیای میانه بعنوان مناسبترین و جذابترین بازار برای فرش های ماشینی و منسوجات خانگی ایرانی مطرح بوده که این امر با توجه به حذف تعرفه های گمرکی بین کشورهای آسیای میانه، به معنای یکپارچگی بازار ۳۰۰ میلیون نفری منطقه، بسیار پررنگتر جلوه مینماید.

با توجه به توانمندی واحدهای فعال حوزه منسوجات و فرش ماشینی ایرانی، خلاقیت در طرح ها و نوآوری در فناوری های تولید محصولات، بستر توسعه صادرات به کشورهایی نظیر قزاقستان و همچنین همسایگان کشورمان به شدت فراهم بوده و با توجه به کاهش روزانه ارزش ریال در برابر دلار آمریکا، موضوع صادرات و ارزآوری، بیشتر نمود و توجیه پیدا میکند.

با توجه به مذاکرات بعمل آمده با مجری برگزاری رویداد در آلماتی، مشارکت کنندگان ایرانی از ۱۰درصد تخفیف ویژه در مقایسه با مشارکت کنندگان غیر ایرانی و بین المللی برخوردار بوده و میتوانند جهت پیگیری امورات پس از برگزاری رویداد نیز، از دفتر فعال این شرکت در آلماتی بهره مند گردند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دعوت از بازدیدکنندگان متخصص و شرکت های واردکننده قزاقستانی، روسی و بلاروسی، ارسال کالاهای نمایشگاهی، اخذ ویزا، ترانسفر نمایشگاهی و فرودگاهی بخشی از خدمات مجری انحصاری رویداد در ایران میباشد.

علاقه مندان و متقاضیان محترم میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۵۱۳۵۰۲۶۲۷۱ و ۰۹۳۷۰۲۰۱۰۵۳ تماس حاصل فرمایند.

آخرین مهلت ثبت نام در این نمایشگاه دهم بهمن ماه در نظر گرفته شده است.

 

دانلود فرم ثبت نام و کاتالوگ نمایشگاه + کد تخفیف

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×