گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه DOMOTEX 2024: تجمع جهانی صنعت فرش و کفپوش در هانوفر

از ۲۱ تا ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲، صنعت فرش و کفپوش جهانی در محل نمایشگاه هانوفر برای بحث و نوآوری در مورد محصولات جدید و روندهای فعلی در این صنعت گرد هم می آید. DOMOTEX که میزبان ۱۰۰۰ غرفه‌دار بین‌المللی است، نوید یک برنامه برای بحث و مرور در بخش‌های کف‌پوش، فرش و قالیچه را می‌دهد.

سی و چهارمین دوره از نمایشگاه DOMOTEX که برای فرش و کفپوش است، با قدرت در اوایل سال جدید میلادی برای نمایش اماده شده است. در کنار غرفه‌داران برتر از بخش فرش وقالیچه، برندهای مشهور جهانی از صنعت کفپوش محصولات خود را در دی ماه به نمایش خواهند گذاشت و اهمیت جهانی DOMOTEX را به همه نشان میدهند.

برند هایی مانند Area Floors، Amorim، Lamett، Li & Co.، Camsan، Design Parket، CFL Flooring، AGT، Forestry Timber، STP، SWISS KRONO، Decospan، Massive Holding، Floorify و Granorte حضور خود را در این نمایشگاه تایید کرده اند. علاوه بر این، در این سری از نمایشگاه برخی غرفه‌داران که سال های گذشته در نمایشگاه حضور نداشتند و یا برخی از شرکت کنندگان جدید  مانند Kronospan، Kaindl، mFlor، Onefloor، Republic، Classen، Gerflor و MeisterWerke نیز در DOMOTEX امسال حضور دارند. همچنین برخی از برند ها و شرکت هایی که در زمینه ی فناوری برنامه و نصب مشغول به کار هستند مانند Neuhofer، SELIT، Välinge، Estillon، Shaper Origin، ADESIV، KLEIBERIT، و i4F از قرار است در این نسخه از نمایشگاه حضور داشته باشند.

برای افرادی مانند جناب گورجیت سینگ، مدیر عامل Forestry Timber، حضور در DOMOTEX یک امر ضروری است. ایشان درباره این نمایشگاه می گویند: “برند و شرکت ما یک غرفه دار قدیمی در نمایشگاه DOMOTEX بوده است. ما مشتاقانه منتظر سفر خود به هانوفر هستیم تا با خریداران کلیدی خود از اروپا و سراسر جهان ملاقات کنیم و ارتباطات جدید برای خود ایجاد کنیم.

رویداد های جانبی نمایشگاه DOMOTEX

رویدادهای جانبی آموزنده و الهام بخشی نیز در DOMOTEX 2024 برای بازدید کنندگان ارائه شده است. استفان هرمس، مدیر عامل شرکت Porta Möbel با برگذاری این رویداد ها در حاشیه نمایشگاه بسیار موافق است و بر اهمیت آنها برای خرده فروشان مبلمان تاکید می کند و بر این اعتقاد است که این رویداد ها اطلاعات مهم و خوبی را برای این صنعت ارائه میکند.

مجموعه سبز و پایدار

مجموعه سبز که برای دومین بار در این نمایشگاه حضور دارد و غرفه آن ها در سالن ۲۳ قرار گرفته است، برنامه هایی برای توسعه پایدار، اقتصاد دایره ای و حفاظت از محیط زیست در صنعت فرش و کفپوش را به نمایش می گذارد. این نمایشگر ویژه شامل پروژه های تحقیقاتی توسط TFI Aachen، نمایش مواد لمسی توسط raumprobe و ارائه محصولات نوآورانه توسط برند های Uzin Utz، Classen و Gerflor است.

همه چیز درباره کفپوش, دیوار و سقف

شرکت RETAILERS’ PARK، با همکاری DECOR-UNION و گروه MEGA، بخش های “دیواری” و “سقفی” را برای اولین بار معرفی می کند. علاوه بر تامین کنندگان کفپوش، سالن ۱۹/۲۰ محصولاتی را برای طراحی داخلی  شامل رنگ، پوشش و کاغذ دیواری از جمله Südwest، Meffert، PPG Coatings، AS و Erfurt ارائه می دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مطالب مهم در نمایشگاه DOMOTEX

DOMOTEX یه کنفرانس را برای نمایشگاه امسال تهیه دیده است که در استیج در سالن ۲۳ برگذار می شود و در آن کارشناسانی برجسته از بخش خرده فروشی، انجمن ها، معماری، طراحی داخلی، تجارت و سیاست حضور دارند که دیدگاهی جامع از موضوعات آینده برای کل صنعت ارائه را می دهند. بحث‌ها حول روندهای آینده صنعت می‌چرخد، و درباره موضوعاتی مانند قرارداد سبز اروپا، مواد پایدار، روندها، کار جدید و کمبود کارگران ماهر به بحث و گفت و گو می پردازند.

ایجاد مخاطبین تجاری جدید

برای جذب مخاطبین جدید و شبکه‌سازی در DOMOTEX  رویدادهای رایگان مختلفی  در سراسر نمایشگاه قرار داده  شده است که فرصت‌هایی را برای تعامل در حین غذا خوردن، نوشیدن و سرگرمی برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند. این رویدادها یک محیط ایده آل برای ایجاد ارتباطات تجاری جدید و برقراری ارتباط مجدد با همکاران در یک فضای شلوغ ارائه می دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×