اخبار نساجی

هدف‌گذاری ۱.۱ میلیون شغل در سال جدید براساس قانون برنامه پنجم

 

هدف‌گذاری 1.1 میلیون شغل در سال جدید براساس قانون برنامه پنجم

معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه از هدف‌گذاری ۱.۱ میلیون شغل برای سال جدید طبق قانون برنامه پنجم کشور خبر داد.
علی اکبر لبافی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت بازار کار و اشتغال کشور اظهار داشت: دولت تجربه خوبی در زمینه ایجاد اشتغال داشته و طی سال‌های اخیر هدف گذاری و برنامه ریزی مناسبی در این راستا صورت گرفته است.

معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه جلسه شورای عالی اشتغال در سال جاری به زودی برگزار می‌شود، گفت:‌ در حال جمع بندی گزارش‌های اشتغال سال ۹۱ و نیز تسهیلات دهی بانک‌ها هستیم تا بتوان در جلسه ارائه کرد.

لبافی تاکید کرد: برنامه ریزی و در نظر گرفتن تعهدات اشتغال برای استان‌ها براساس نرخ بیکاری و پتاسیل‌های موجود و دیگر شاخص‌ها انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون برنامه پنجم توسعه دولت سالانه ۱.۱ میلیون شغل جدید هدف گذاری خواهد کرد، تصریح کرد: این میزان براساس قانون در نظر گرفته شده تا بتوان به نرخ بیکاری ۷ درصد در پایان برنامه رسید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، براساس برنامه ریزی برای سال جدید نیز ۱.۱ میلیون شغل جدید در نظر گرفته شده است که باید در شورای عالی اشتغال تصویب شود.

لبافی در پاسخ به این سوال که هدفگذاری برای ایجاد شغل بیش از این میزان نخواهد شد، بیان داشت: افزایش هدف گذاری و تعهدات به نظر شورا بستگی دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×