اخبار نساجی

پالایش کرمان، شاهرود و شیراز در فرابورس درج شدند

 

تهران-مدیر پذیرش فرابورس اعلام کرد: پالایش کرمان، شاهرود و شیراز در فرابورس درج شدند.

به گزارش بی باک به نقل از روز سه شنبه ایرنا از فرا بورس، ‘سید مهدی علم الهدی’ افزود: پالایش نفت شیراز با سرمایه هزار و ۲۷میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال، در تولید فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای فعالیت می کند به عنوان سیزدهمین شرکت در بازار دوم درج شد.

به گفته وی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و سرمایه گذاری سهام عدالت با داشتن مالکیت به ترتیب ۷۰و ۳۰درصد، از سهامداران عمده شرکت پالایش نفت شیراز محسوب می شود.

علم الهدی ادامه داد: شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود به عنوان دوازدهمین شرکت با سرمایه ۸۴ میلیارد ریال در بازار دوم فرابورس درج شد.

وی با اشاره به حوزه فعالیت این شرکت در زمینه استخراج زغال سنگ یادآور شد: شرکت سرمایه گذاری بوعلی از سهامداران عمده شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود محسوب می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

علم الهدی خاطر نشان کرد: شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان که در زمینه سرمایه گذاری فعالیت می کند، با سرمایه ۲۰۰میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال هم در بازار دوم درج شد .

به گفته وی شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران بیشترین درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×