اخبار فرش ماشینی

کارخانه‌های پوشاک بنگلادش فعالیت خود را از سر گرفتند

 

کارخانه‌های پوشاک بنگلادش فعالیت خود را از سر گرفتند

 

کارگران کارخانه های تولید پوشاک بنگلادش در پی درخواست نخست وزیر برای پایان دادن به اعتراضات چند روزه به پایین بودن دستمزدها به محل کار خود بازگشتند.

کارگران کارخانه های تولید پوشاک بنگلادش روز پنجشنبه در پی درخواست نخست وزیر برای پایان دادن به اعتراضات چند روزه به پایین بودن دستمزدها به محل کار خود که در آن برای شرکت های خارجی لباس می دوزند، بازگشتند.

ریاض بن محمود نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات پوشاک بنگلادش که ۴۵۰۰ کارخانه را زیر پوشش دارد گفت: « همه کارخانه ها باز شده اند و کارگران سر کارهای خود هستند.»

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

هزاران کارگر بنگلادشی دراعتراض به اینکه حداقل دستمزد ماهیانه آنها ۶۸ دلار تعیین شده است تظاهرات مرگباری در خیابان های این کشور برگزار کردند. دستمزد این کارگران با افزایش ۷۶ درصدی به این رقم رسیده است ولی هنوز از نرخ دستمزد کارگران در کشورهای بزرگ تولید کننده پوشاک پایین تر است.

صدها شرکت بنگلادش از جمله تعدادی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک این کشور در پی این تظاهرات که از ۱۱ نوامبر آغاز شد تعطیل شدند و این بخش که ستون اصلی اقتصاد بنگلادش را تشکیل می دهد، فلج شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×