اخبار فرش ماشینیاخبار نساجیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگزارش نمایشگاه ها

گزارش اختصاصی مجله کهن ؛ نمایشگاه هیم تکستایل ۲۰۱۹ رکورد شکست

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه هیم تکستایل فرانکفورت امسال هم بسیار پرشور و جذاب برگزار شد و تقریبا تمامی فعالان صنعت منسوجان خانگی جهان را در یک محل گرد آورد تا سال ۲۰۱۹ برای صنعت منسوجان خانگی جهان آغاز شود.

در سال ۲۰۱۹ نمایشگاه هیم تکستایل توانست بیشترین تعداد غرفه گذار  در ۱۵ سال گذشته را کسب کند و به رقم باورنکردنی ۳۰۷۵ غرفه گذار دست یابد. اقای اولاف اشمیت نایب رییس هیات مدیره شرکت نمایشگاه های فرانکفورت در بخش نساجی در کنفرانس خبری در حاشیه نمایشگاه به خبرنگار مجله کهن گفت : «ما بسیار خوشحالیم که توانستیم بیش از هر زمان دیگر شزکت های قدرتمند در بخش منسوجات خانگی را به نمایشگاه دعوت کنیم. امیدواریم همه بازدید کنندگان و غرفه گذاران بتوانند در طول نمایشگاه به موفقیت و اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کنند.»

معمولاً واژه نمایشگاه تصویری از تعداد زیادی شرکت های تولیدکننده، صادرکننده و بازرگانی را به همراه تعداد زیادی بازدیدکننده در زیر یک سقف در ذهن ما به تصویر می کشد که هر چه تعداد شرکت ها و کیفیت بازدیدکنندگان بالاتر باشد نمایشگاه از اعتبار بالاتری برخوردار است. اما به نظر می رسد برای برخی از رویدادهای کنونی در صنعت نمایشگاهی جهان، واژه نمایشگاه بسیار کوچک است و به تنهایی قادر به توصیف ابعاد مختلف آنها نیست. قطعاً هیم تکستایل فرانکفورت در صنعت منسوجات خانگی و نساجی جهان نامی است که نمی توان به آن تنها واژه نمایشگاه را اطلاق کرد و ابعاد گسترده این رویداد آنقدر وسیع، مهم و تاثیرگذار است که باید آن را یک فوق نمایشگاه خواند.

نمایشگاهی که با قدم گذاشتن در آن در اولین دقایق بازگشایی می توان عمیقاً تاثیر و قدرت آنرا احساس کرد. در هیم تکستایل همه چیز آنقدر خوب است که چه غرفه گذار و چه بازدیدکننده آن باشید از آن لذت خواهید برد. فقط کافی است در این نمایشگاه حاضر شوید تا ببینید چقدر به همه چیز برای انجام فعالیت های تجاری شما فکر شده است. در واقع شرکت نمایشگاهی فرانکفورت توانسته هیم تکستایل را به رویدادی تبدیل کند که نه تنها محلی برای گردهم آمدن همه بزرگان این صنعت باشد بلکه بتواند خط مشی اصلی این صنعت در سال پیش رو را هم به همه دیکته کند. شاید در یک جمله بتوان گفت رونق صنعت منسوجات خانگی جهان مدیون این رویداد بزرگ است.

 

فرانکفورت در یک نگاه

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرانکفورت یکی از کهن ترین شهرهای قاره اروپا میباشد که در تاریخ نام آن به عنوان شهر تجارت و بانک برده شده است. قدیمی ترین متنی که در آن نام این شهر همراه با عناوین مذکور بوده است به سال ۷۹۴ میلادی بر میگردد. همچنین نخستین نمایشگاه این شهر در سال ۱۲۴۰ میلادی برگزار گردید. این شهرت ، شهر بانک و تجارت ، تا کنون پابرجا مانده است .

در حال حاضر فرانکفورت یکی از مهمترین شهرهای اروپا در ضمینه های بانکداری و نمایشگاهی بوده ، به نحوی که مقر بانک مرکزی اروپا در آن قرار گرفته است و گسترده ترین شرکت نمایشگاهی آلمانی در جهان متعلق به این شهر میباشد .

در کنار تعداد بالای بازرگانانی که از قدیم به شهر رفت و آمد داشته اند ، هتلها ، رستورانها ، مراکز تفریحی و فرهنگی و از همه مهمتر ناوگان حمل و نقل بین المللی و درون شهری رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است .

هم اکنون تامین راحتی و آسایش مسافران از مهمترین اولویتهای مسئولین شهر بوده که این حساسیت موجب گردیده است ساکنان فرانکفورت به مهمان نوازترین شهروندان آلمانی مشهور گردند .

با مطالعه زیر گروههای این بخش که شامل راههای دسترسی به نمایشگاه و مشخصات امکانات رفاهی و مکانهای تفریحی شهر مانند هتلها، رستورانها، مراکز خرید و … می باشد، از مدت اقامت خود حداکثر استفاده را ببرید.

 

 

بهنام قاسمی – مجله کهن

info@kohanjournal.com

behnam ghasemi

گزارش کامل این نمایشگاه و … را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید :

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×