اخبار نساجی

دومین همایش ملی فناوری‌های نوین در شیمی و پتروشیمی برگزار می‌شود

دومین همایش ملی فناوری‌های نوین در شیمی و پتروشیمی، ۲۵ اردیبهشت سال ۹۴ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دومین همایش ملی فناوری‌های نوین در شیمی و پتروشیمی با هدف تبادل پژوهش‌های متخصصین، پژوهشگران، مدیران، مؤسسات علمی و پژوهشی، سازمان‌های مختلف و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی، صنعتی و جدیدترین روش‌های پژوهشی ارائه شده برگزار خواهد شد.

شیمی،‌ پتروشیمی،‌ نانو پتروشیمی و توسعه فناوری‌های پالایش و فرآوری نفت٬ چهار محور اصلی این همایش‌اند. مهلت ارسال مقالات به دومین همایش ملی فناوری‌های نوین در شیمی و پتروشیمی ۱۵اسفند ماه ۹۳ است. همچنین طبق اعلان دبیرخانه برگزاری کنفرانس، کسانی که تا قبل از۳۰ دی ماه مقالاتشان را ارسال کنند، شامل ۲۰ درصد تخفیف هزینه می‌شود.

گفتنی است علاوه بر ارائه مدرک معتبر بین المللی از DNW اتریش برای تمامی شرکت کنندگان (با مقاله و بدون مقاله) و همچنین گواهی سازمان پژوهش‌های صنعتی و معدنی و چاپ تمامی مقالات در مجله پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در مرجع دانش کشور،‌ سه مقاله برترهمایش در مجله IDOSI به چاپ خواهند رسید.

علاقه‌مندان به شرکت در دومین همایش ملی فناوری‌های نوین در شیمی و پتروشیمی می‌توانند به نشانی www.tcpco.ir مراجعه کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×