اخبار نساجی

سهم تحریم در اقتصاد کشور تنها ۳۰ درصد است

 

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها ۳۰ درصد از مشکلات کشور در امور سهم تحریم‌ها بوده و ۷۰ درصد آن با سوء تدبیر در میان مدیران مرتبط است.

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به سهم ۳۰ درصدی تحریم‌ها در اقتصاد کشور، اظهار داشت: زمانی که ما تحریم‌ها را در اقتصاد کشور مرتبط دانسته و آن را بزرگ‌نمایی می‌کنیم همچون بزرگ‌نمایی غرب است که امر نادرستی بوده و باید اصلاح شود.

وی افزود: بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی کشور حدود ۷۰ درصد مرتبط با بی‌تدبیری مدیران و مسئولان کشور بوده و باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

بیگی بابیان اینکه عبور از تحریم‌های غرب با مدیریت نیروی انسانی میسر می‌شود، گفت: با مدیریت صحیح نیروی انسانی در کشور و ایجاد همدلی و هم‌زبانی میان مردم و مسئولان و نیز پیروی از فرموده‌های رهبر معظم انقلاب، دشمن را زمین‌گیر کرده و با تکیه‌بر استقلال و آزادی تحریم‌ها را می‌توان خنثی کرد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلایل اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، تأکید کرد: از بدو ظهور و بروز اسلام کافران و مشرکان به دین اسلام موضع گرفتند، در جمهوری اسلامی ایران نیز پس از پیروزی انقلاب، فرصت آمریکا و اسرائیل به تهدید تبدیل‌شده و قدرت پوشالی آنان به زمین آمد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی گفت: با لحاظ این نکته که آمریکا در زمان شاه به ایران تسلط کامل داشت، پس از انقلاب اسلامی پوزه او به زمین‌خورده و باهمت جوانان ایران اسلامی منجر به اخراج مستشاران آمریکایی و تسخیر لانه جاسوسی شد، در قضیه طبس هم هواپیمای آمریکایی زمین‌گیر شد که با لطف الهی و رهبری هوشمند رهبر حکیم نقشه‌های دشمن شکست خورد.

بیگی بابی نتیجه دانستن تحریم‌ها بر مردم کشورمان بیان کرد: دشمن با اعمال تحریم‌های زورگویانه سعی در تسلیم ملت ایران دارد درحالی‌که طی ۸ سال دوران دفاع مقدس ملت قهرمان ایران با تقدیم ثمره‌های وجودشان و گذشتن از جان و مال خود، از انقلاب و کشور خود دفاع کردند بنابراین در برابر تحریم‌های اقتصادی نیز ایستادگی می‌کنند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی انقلابی برای مادیات نبود که اکنون با تحریم‌ها دچار شکست بشود، انقلابی که مردم ایران در آن نقش‌آفرینی کردند، انقلابی اسلامی و روحانی بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کشور جمهوری اسلامی ایران قدرت برتر در منطقه خاورمیانه و در کل جهان در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، دفاعی، امنیتی و اجتماعی است که به حول و قوه الهی از رشد جهشی و جهادی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و باوجود رهبری مقتدر و پشتیبانی از نظام اسلامی و قطره‌قطره خون شهدای انقلاب اسلامی در برابر بیگانگان ایستادگی می‌کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×