اخبار فرش ماشینی

مدیرکل صنایع نساجی وزارت صنعت: صراحتاً می‌گویم آمار قاچاق پوشاک بالاست

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: حجم واردات رسمی باید کنترل بیشتری شود و باید صراحتاً گفت که آمار قاچاق پوشاک بالاست.

به گزارش خبرگراری تسنیم، گلناز نصراللهی با بیان اینکه گسترش پوشاک و بازسازی صنعت نساجی ازجمله سیاست های ما در وزارت صنعت، معدن و تجارت است، گفت: ما به یک برنامه جامع رسیدیم که بحث بازسازی صنایع نساجی موضوع اصلی آن است.

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس برنامه، زمان بندی مختلفی صورت گرفته و همه نهادها هماهنگی خوبی برای اجرای این برنامه دارند.

وی خاطرنشان کرد: البته بخشی از قوانین باید از سر راه تولید در کشور برداشته شود و بحث جلوگیری از قاچاق پوشاک به قوت انجام شود.

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت گفت: اگر برندی تقلبی باشد، کالای آن هم از مبادی غیررسمی وارد شده است، البته در این زمینه برندهای معتبر هم بخشی از کالاهایشان از این طریق وارد کشور می شوند.

نصراللهی افزود: بالا بودن قیمت تمام شده کالاهای ایرانی در مقایسه با کالاهای کشورهای دیگر، یکی دیگر از عوامل قاچاق پوشاک به کشور است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عبدالمجید اجتهادی مدیرکل دفتر مبارزه با کالای قاچاق تعزیرات حکومتی هم گفت: در زمینه مبارزه قاچاق پوشاک برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته اما این برنامه ها به خوبی اجرا نشده است.

وی افزود: با حل مشکل تعرفه ها و معضلات ترانزیت، شاید بتوان با این مقوله برخورد کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×