اخبار فرش ماشینی

لزوم تاسیس تشکل همگن صنایع نساجی در مازندران

نساجی مازندران

تاسیس تشکل همگن صنایع نساجی و پوشاک در مازندران ضروری است.

در بازدید اعضاء هیئت مدیره انجمن ها ، اتحادیه ها و کارخانجات نساجی و پوشاک کشور از واحدهای نساجی قائم شهر بر تاسیس تشکل همگن صنایع نساجی و پوشاک در مازندران تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ در نشست این هیئت مدیره با مدیران و صاحبان صنعت نساجی ، پوشاک و فرش قائم شهر؛ رئیس هیئت مدیره جامعه متخصصان نساجی ایران گفت: هدف از تاسیس این تشکل باید شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین تعیین استراتژیک تولید و تجارت محصولات نساجی ، پوشاک و فرش در این شهرستان باشد.

مهندس فیضی اشتغالزائی ۱۲ درصدی صنایع نساجی و پوشاک را فرصت خوبی برای ایجاد شغل و تولید دانست و افزود : بر اساس آمار سال ۹۰ میزان شاغلان در صنعت نساجی ، پوشاک و چرم کشور ۶۴۷ هزار نفر؛ معادل ۲۱ درصد کل شاغلان صنایع کشور است.

 او چشم انداز صنعت نساجی و پوشاک ایران در افق ۱۴۰۴ را دستیابی به جایگاه سوم صنعت نساجی منطقه خاورمیانه  و رتبه پنجاهم جهان اعلام کرد که تحقق آن با تکیه بر رقابت پذیری ، نوسازی و سرمایه گذاری همراه با توسعه فناوری و ارتقاء بهره وری امکان پذیر است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در نشست اعضاء هیئت مدیره انجمن ها ، اتحادیه ها و کارخانجات نساجی و پوشاک کشور و مدیران و صاحبان صنعت نساجی ، پوشاک و فرش قائم شهرمشکلات و راههای ظرفیت سازی و بهره وری بهینه از این صنعت بررسی شد.

۹ هزار و ۸۱۸ واحد تولیدی در صنایع نساجی و پوشاک فعال است که معادل ۱۱ درصد کل بنگاههای تولیدی فعال کشور است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×