اخبار فرش ماشینیاخبار نساجی

اشتغال زایی مجموعه فخر ایران در صنعت نساجی مناسب است

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز گفت: مجموعه فخر ایران زیرساخت‌های بسیار ‌کاملی برای اشتغال زایی در حوزه نساجی و پوشاک دارد.

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گزارش خبرگزاری  خانه ملت، علی حدادی در بازدید معاونان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از کارخانه فخر ایران واقع در شهرستان نظرآباد، اظهار داشت: یکی از وظایف بسیار مهم  ما شناخت ظرفیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی  در استان البرز است.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در  مجلس شورای اسلامی افزود: مجموعه فخر ایران در شهرستان نظرآباد یکی از بهترین ظرفیت‌های موجود برای اشتغالزایی در استان البرز است.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه مجموعه فخر ایران زیرساخت‌های بسیار خوب و کاملی برای اشتغال زایی در حوزه نساجی و پوشاک  دارد، بیان کرد: این مجموعه در سال‌های گذشته در حوزه نساجی فعال بوده و در دو سال گذشته در وزارت دفاع با وزیر دفاع و معاون این وزارتخانه برای احیای آن جلساتی برگزار شده است.

نماینده مردم نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جلسه امروز با هدف هم افزایی و همدلی بین وزارت دفاع و دستگاه‌های اجرایی برای اجرای منویات رهبری معظم انقلاب در حوزه اشتغالزایی است، برگزار شد، تصریح کرد: این مجموعه یکی از بهترین فرصت‌ها برای ایجاد اشتغال در استان البرز است و این موضوع نیاز به تصمیم گیری دارد.

وی با بیان اینکه بخش زارعت مجموعه با امکانات موجود هم با ظرفیت  قابلیت بهره برداری دارد، گفت: اهتمام وزیر دفاع و معاونانش در این زمینه قابل تقدیر است.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با تقدیر از اهتمام وزیر دفاع و معاونانش برای ایجاد اشتغال در مجموعه فخر ایران در نظرآباد گفت: مجموعه فخر ایران زیرساخت‌های بسیار خوب و کاملی برای اشتغال زایی در حوزه نساجی و پوشاک دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×