اخبار فرش ماشینی

بزرگترین بندر خاورمیانه با صدور ۱۶۰ کانتینر پلیمر افتتاح شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم افتتاح اسکله کانتینری بندر پتروشیمی پارس گفت: افتتاح این بندر که برای ما یک رویا بود، امروز محقق شد.
وی با بیان اینکه در ابتدای کار تصور ساخت بندر منحصر به فرد در خاورمیانه و آسیای میانه برای همه ما مشکل بود، افزود: به همت صنعتگران داخلی پس از سه سال تلاش مداوم اسکله های مختلف این بندر آماده بهره برداری شده است و امروز نیز اسکله صادرات جامدات با بارگیری محموله ۴ هزار تنی پتروشیمی آریاساسول در غالب ۱۶۰ کانتینر آغاز شد.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی یادآور شد: هم اکنون ۷ اسکله از ۱۵ اسکله این بندر به همت متخصصان و پیشکسوتان صنعت پتروشیمی به بهره برداری رسیده است.
وی با ابراز امیدواری برای تحقق اهداف چشم انداز ۲۰ ساله صنعت پتروشیمی گفت: امیدواریم با ادامه تلاش های دلسوزانه صنعتگران پتروشیمی با حرکت سریع تر و موثر تر به اهداف این صنعت دست یابیم و در منطقه خاورمیانه به مقام نخست برسیم.
وی با تأکید بر احترام به پیشکسوتان صنعت پتروشیمی از زحمات مهندس نعمت زاده در پایه گذاری این بندر و به طور کلی مجتمع های پتروشیمی در دو منطقه ماهشهر و عسلویه قدردانی کرد.
وی همچنین از همکاری طرف آفریقای جنوبی برای پیشبرد ساخت مجتمع پتروشیمی آریاساسول تشکر و اظهار امیدواری کرد چنین همکاری هایی باز هم ادامه یابد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×