اخبار نساجی

رشد ۸ برابری واردات ایتالیا از ایران در دهمین ماه ۲۰۱۴

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 واردات ایتالیا از ایران در دهمین ماه ۲۰۱۴ با رشد ۸ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به ۶۵ میلیون یورو رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی یورو استات نشان می دهد مبادلات تجاری ایران و ایتالیا در دهمین ماه سال جاری میلادی با رشد حدود ۲ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.

مبادلات تجاری ایران و ایتالیا در اکتبر ۲۰۱۳ بالغ بر ۹۱.۴ میلیون یورو اعلام شده بود که این رقم در مدت مشابه سال جاری با رشد ۹۵ درصدی به ۱۷۹ میلیون یورو افزایش یافته است.

واردات ایتالیا از ایران در اکتبر ۲۰۱۴ با رشد قابل توجه ۸ برابری مواجه شده و به ۶۵ میلیون یورو رسیده است. ایتالیا در اکتبر ۲۰۱۳ تنها ۸.۴ میلیون یورو کالا از ایران وارد کرده بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به عقیده فعالان بازار، اقدام ایتالیا در خرید نفت ایران عامل رشد قابل توجه ارزش واردات این کشور از ایران در اکتبر ۲۰۱۴ بوده است.

صادرات ایتالیا به ایران در اکتبر امسال نیز با رشد ۳۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به ۱۱۴ میلیون یورو رسیده است. ایتالیا در مدت مشابه سال قبل ۸۳ میلیون یورو کالا به ایران صادر کرده بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×