اخبار نساجیگزارش نمایشگاه ها

حضور صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا در نمایشگاه COLOMBIATEX 2024

در نمایشگاه سال آینده  کلمبیاتکس که از ۲۳ تا ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ در مدلین برگزار می شود، سازندگان ماشین آلات نساجی ایتالیایی در محوطه مشترک سازماندهی شده توسط آژانس تجارت ایتالیا و ACIMIT، انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا حضور خواهند داشت.

۲۳ شرکت در غرفه ایتالیا حضور خواهند داشت. در این میان، شرکت های عضو ACIMIT عبارتند از: Btsr Color Service، Danti، Fadis، Flainox، Isotex، Itema، Kairos Engineering، Lgl، Lonati، Mcs، Monti-Mac، Nexia، Orox، Ratti، Reggiani Macchine، Salvadè، Santoni، Srs. , Stalam, Tecnorama, Ugolini.

صنعت نساجی و پوشاک کلمبیا در سال های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. در نتیجه واردات ماشین آلات نساجی نیز افزایش یافته است. پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۳ واردات کلمبیا به ۵۸ میلیون یورو برسد. بر اساس داده های گردآوری شده توسط ACIMIT، برای سال های ۲۰۲۴-۲۰۲۷، رشد واردات کشور به طور متوسط سالانه ۲.۲ درصد پیش بینی می شود.

ایتالیا مدت هاست که نوعی شریک برای شرکت های نساجی کلمبیایی بوده است که با یکدیگر در به روز رسانی و پیشرفت در فرآیند تولید, سرمایه گذاری کرده اند. صادرات ایتالیا به کلمبیا در سال ۲۰۲۲ از ۱۸ میلیون یورو فراتر رفت (۵۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل). در شش ماهه اول سال ۲۰۲۳، صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا به کلمبیا به ۹ میلیون یورو رسید.

مارکو سالواده، رئیس ACIMIT، می‌گوید: «حضور مداوم شرکت‌های ایتالیایی در نمایشگاه کلمبیاتکس، نشان دهنده این است که چگونه بخش ما به منسوجات کلمبیایی در مسیر رشد کیفی کمک کرده است.

سالواد در پایان می گوید :ما متعهد به ایجاد فرصت هایی برای ملاقات بین تولیدکنندگان ایتالیایی و شرکت های نساجی کلمبیا هستیم و این کار را بارها انجام داده ایم و ماموریت های تجاری مختلفی را در ایتالیا با هم کاری آژانس تجارت خارجی ایتالیا سازماندهی کرده ایم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

حضورصنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا در نمایشگاه COLOMBIATEX 2024

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×