اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

اعلام زمان و مکان جدید برگزاری نمایشگاه دموتکس چین

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه دموتکس چین بالاخره روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تاریخ برگزاری نمایشگاه به ۱۰ الی ۱۳م شهریور ۹۹ موکول شده است.

به گزارش مجله کهن، همچنین محل برگزاری نمایشگاه به مرکزی ملی همایش‌های شانگهای با مجموع ۱۸۵,۰۰۰ متر مربع فضا برای عرضه محصولات تغییر یافته است.

پیش از این دموتکس چین که قرار بود فروردین ماه برگزار شود، در اطلاعیه‎ای از به تعویق افتادن برگزاری نمایشگاه به دلیل شیوع کرونا خبر داده بود.

پایگاه خبری این نمایشگاه با اظهار اطمینان از اینکه وضعیت چین تا اواخر ماه اوت (اواسط شهریور) بهبود خواهد یافت، اعلام کرده است که بیشترین بازدید بین‌المللی از شرکت‌های چینی هر ساله در اواخر تابستان رخ می‌دهد.

NECC یا مرکز ملی همایش‌ها بزرگترین مجموعه نمایشگاهی در شانگهای است که در مجاورت فرودگاه بین المللی شانگهای-هنگ کیائو واقع شده است و دارای دسترسی‌های بسیار خوبی به مترو، قطارهای پر سرعت و خطوط اتوبوس رسانی است.

گفتنی است که دموتکس چین بزرگ‌ترین نمایشگاه در زمینه کفپوش در منطقه آسیا و اقیانوسیه و دومین نمایشگاه بزرگ کفپوش در سراسر جهان است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×