اخبار فرش ماشینی

بازار فرش ماشینی کاشان و خرید از هایپر کارپت + آدرس کارخانه فرش کاشان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 ::: رپرتاژ آگهی :::

اکثر افراد جامعه هنگام خرید به ویژه در خرید فرش به دنبال مرکز فروش اصلی محصول هستند. در عین حال برخی از محصولات نیاز به جستجوی زیادی ندارند و مرکز خرید آن ها کاملا مشهود است. فرش کاشان از آن دسته محصولاتی است که مرکز تجارت آن کاشان وآران وبیدگل است. بازار فرش ماشینی تهران کجاست مرکز خرید در واقع به مکانی اطلاق می شود که تنوع محصولات در آن زیاد است و شما می توانید هر آنچه را که در زمینه همان محصول بخواهید در آنجا پیدا کنید. آدرس بازار فرش کاشان

مرکز فروش فرش کاشان کجاست؟

مرکز فروش فرش کاشان۲ شهرستان کاشان و آران وبیدگل است زیرا این ۲ شهر دارای کارخانه های متعدد و پیشرفته ی تولید فرش است. شهر کاشان و آران وبیدگل قطب تولید فرش در منطقه است. کاشان در ایران به شهر فرش معروف است زیرا فرش داخلی و حتی فرش صادراتی توسط این کارخانه ها تولید و ارسال می شود.

شهر کاشان و آران وبیدگل بیش از ۷۰ درصد تولیدکنندگان فرش کشور را در خود جای داده است به همین دلیل به عنوان مرکز و پایتخت فرش ماشینی ایران و جهان شناخته می شود. اگر به دنبال یک مرکز فروش فرش باکیفیت هستید، پیشنهاد می کنیم از شهر کاشان و بیدگل دیدن کنید. فرش کاشان از نظر کیفیت، دوام و تنوع طرح و رنگ در بالاترین سطح قرار دارد.
فروشگاه فرش هایپر کارپت کاشان این فرصت را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است که برای تهیه فرش مرغوب، نگران خرید فرش نباشند.

خرید اینترنتی آسان، مقایسه قیمت، امنیت پرداخت، پرداخت آسان، تحویل رایگان درب منزل، ۱۰ سال گارانتی محصول از مزایای خرید از فرش هایپر کارپت کاشان است.

فروشگاه فرش هایپر کارپت کاشان با سابقه و تجربه در زمینه فروش انواع فرش ماشینی با طرح های بسیار متنوع و زیبا، فرش های مدرن و وینتیج، قالیچه، موکت،کناره فرش و … با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت و با ارسال رایگان ارائه میدهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بازار فرش ماشینی کاشان خرید از هایپر کارپت + آدرس کارخانه فرش کاشان

شهرک های تولید کننده فرش ماشینی

با گذشت زمان کارخانجات فرش کاشان و آران وبیدگل پیشرفته تر شد و تعداد آنها افزایش یافت و این تعداد در شهرهای مختلف کاشان مستقر شد. از جمله شهرک های فرش که کارخانه‌هایی را در خود جای داده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی
  • شهرک صنعتی راوند کاشان
  • شهرک صنعتی فتح المبین کاشان
  • شهرک صنعتی هلال آران و بیدگلی

این شهرک های صنعتی به ترتیب از نظر وسعت و تعداد دستگاه های فرش بافی نوشته شده است با مراجعه به این شهرها می توانید از کارخانه های فرش ماشینی دیدن کنید، و فرش مورد نظر را مستقیما از کارخانه و نمایشگاه خریداری کنید. با خرید مستقیم فرش از هایپر کارپت می توانید فرش با کیفیت را با قیمتی بسیار کمتر از بازار فرش خریداری کنید. آدرس بازار فرش

بازار فرش ماشینی کاشان و خرید از هایپر کارپت آدرس کارخانه فرش کاشان

شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی

این شهرک صنعتی در حال حاضر بیشترین دستگاه های فرش ماشینی را دارد و یکی از پربازدید ترین نمایشگاه های فرش و منسوجات را دارد،و شرکت های بنامی در اینجا وجود دارد که یکی از این کارخانجات فرش قیطران است که حتما تبلیغات آن را مشاهده کردید. شهرک سلیمان صباحی آران و بیدگل، در چند کیلومتری کاشان واقع شده است. این شهرک بزرگترین شهرک صنعتی فرش ماشینی ایران است و به عنوان قطب صنعت فرش کشور معرفی می شود.شرکت و نمایشگاه فرش هایپر کارپت در این شهرک صنعتی وجود دارد.

 

شهرک صنعتی راوند کاشان

شهرک راوند در منطقه راوند کاشان واقع شده است. در این شهر نمایشگاه های فرش زیادی برای تحویل مستقیم فرش ماشینی وجود دارد. شهر فرش راوند کاشان بسیار معروف است و خریداران زیادی برای خرید فرش مورد علاقه خود به این شهر سفر می کنند.در واقع این شهرک در قبل انقلاب تولید کننده فرش ماشینی بزرگی بود به نام شرکت فرش راوند که از نظر وسعت و حجم کار واقعا بی نظیر بود که حتی مسکن هایی برای کارگران در آن کارخانه بود که بعد انقلاب بخشی از آن مصادره و شرکت ورشکسته شد. آدرس فرش فروشی

شهرک فتح المبین

یکی دیگر از شهرهای فرش کاشان شهرک فتح المبین است که در شهر کاشان قرار دارد. شرکت های بزرگ زیادی در این شهر مستقر هستند. به غیر از تولیدی فرش ممکن است کارخانجاتی دیگری هم باشد مانند سنگ و کاشی و… اما عمده تولید آن فرش ماشینی است.

شهرک صنعتی هلال آران و بیدگل

یکی دیگر از شهرک های فرش ماشینی که در شهرستان آران و بیدگل قرار دارد، شهرک صنعتی هلال است. تعداد سالن های فرش ماشینی در این شهرستان محدود است و بیشتر در زمینه ساخت فرش های ۵۰۰ و ۷۰۰ شانه فعال است.
شما میتوانید برای خرید و قیمت فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ وارد سایت فرش هایپر کارپت شده و به قیمت درب کارخانه خرید کنید.

آدرس کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش هایپر کارپت سابقه طولانی در تولید انواع فرش ماشینی با کیفیت بسیار بالایی دارد. اگر قصد خرید فرش ماشینی درجه یک و مرغوبی را دارید پیشنهاد می کنیم از شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی و نمایشگاه فرش هایپر کارپت دیدن کنید. متریال به کار رفته در فرش های این مجموعه درجه یک و مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا می باشد. به همین دلیل فرش های تولیدی این کارخانه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با قیمت درب کارخانه به فروش می رسد.

آدرس کارخانه فرش کاشان در شهرک صنعتی سلیمان صباحی_بلوار یک پذیرای شما عزیزان از اقسام و نقاط کشور هست.
برای مشاهده قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه ۱۲ متری وارد سایت فرش هایپر کارپت شوید و از تمام خدمات اعم، ارسال رایگان و قیمت درب کارخانه بهرمند شوید

فروشگاه فرش هایپر کارپت به دلیل تحویل مستقیم و فوری از کارخانه فرش ماشینی به خریداران دارای قیمتی ۳۰ تا ۵۰ درصد ارزانتر از بازار فرش می باشد. فرش های این مرکز با۱۰ سال گارانتی به فروش می رسد.

خرید مستقیم فرش از هایپر کارپت یعنی خرید فرش از کارخانه ،شما میتوانید همین الان از خود کاشان با قیمت فرش مناسب تهیه کنید آن هم با ارسال رایگان درب منزل. فروشگاه اینترنی آمازون،هایپر کارپت،ای بی و فروشگاه اینترنتی علی بابا فروشگاه هایی هستند که رقیبی همتای آن ها نیست. پس شما میتوانید با اعتماد کامل خرید فرش ماشینی از هایپر کارپت را انجام برسانید.

 ::: رپرتاژ آگهی :::

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×