اخبار فرش ماشینی

فرش فرهی محبوب ترین برند فرش ایران معرفی شد

فرش فرهی در جشنواره معرفی برندهای برتر و محبوب از نگاه مردم، بالاترین آراء از سوی مصرف کنندگان را در بخش فرش به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی فرش فرهی، مراسم اختتامیه جشنواره معرفی برندهای برتر و محبوب از نگاه مردم، دهم اسفند ۱۳۹۳ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و شرکت فرش فرهی، به عنوان برند برتر فرش ایران در میان برندهای فرش دستبافت و ماشینی در سال ۹۳ انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، جشنواره برند برتر با هدف مطرح نمودن محبوب ترین و برترین برند های بازار از دید مصرف کنندگان و ارج نهادن به آن ها و با پشتوانه انجمن علمی و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در آن برندهای فعال و مطرح صنعتی کشور در قالب ۱۰ گروه اصلی و ۷۶ زیر گروه از یکم آذرماه تا پایان روز سی ام دی ماه، در یک فرصت برابر مورد بررسی قرار گرفته و انتخاب شدند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره، میهمانانی همچون دکتر سید محمود نوابی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سید محمد غرضی، مشاور ارشد وزارت نیرو در آن حضور داشتند که تندیس زرین برترین برند سال ۱۳۹۳ به همراه لوح تقدیر ویژه این جشنواره به شرکت فرش فرهی اهدا شد.

فرش فرهی

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×