اخبار نساجی

بررسی نمایشگاه دموتکس هانوفر ۲۰۲۴ توسط خانم نارینه آذلبار

خانم نارینه آذلبار نماینده رسمی شرکت نمایشگاهی هانوفر در ایران به بررسی شرکت های ایرانی در نمایشگاه دموتکس هانوفر ۲۰۲۴ پرداختند. ایشان عملکرد شرکت های ایرانی را در این نمایشگاه خوب ارزیابی کردند و حضور شرکت های ایرانی در این عرصه را قوی شمردند.

ایشان در پاسخ به سوال خبرنگار مجله نساجی کهن در رابطه با نمایشگاهی که امسال برگزار خواهد شد اظهار داشت: “با توجه به جنجال ها و حاشیه هایی که که درباره نمایشگاه فرش استانبول و دموتکس دبی به وجود آمده بود و پیش بینی هایی که درباره عدم شرکت برند های ایرانی وجود داشت اما شرکت های ایرانی حضور بسیار قدرتمند و پررنگی را در نمایشگاه امسال داشتند. دموتکس هانوفر به عنوان یکی از مهم ترین و بزرگترین پلتفرم های فرش و کف پوش جهان همواره جایگاه خاص خود را حفظ کرده است. جایگاه این نمایشگاه برای برند های ایرانی نیز حائز اهمیت است به همین علت فرصت شرکت در این نمایشگاه را از دست نمیدهند.”

لیست شرکت های فرش ماشینی و دست بافت ایرانی حاضر در نمایشگاه هانوفر ۲۰۲۴ عبارتند از:

فرش ماشینی:

فرش ایده آل، فرش افشار زرینه، دکو ۱۲۱ (فرش بزرگمهر)، فرش وزرا (پارس مرینوس)، فرش رویال گلد، فرش زرین دلان، فرش شاهرخ، فرش فرهی، قالی سلیمان، فرش ماهور، فرش نگین مشهد هلال، فرش لکسون

فرش دست بافت:

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرش اوان، فرش مولاییان، فرش برادران زیادی، فرش برهانی، فرش پرکامی، فرش پورهاشمی، فرش هریتیج، فرش هما

خانم آذلبار در رابطه با نمایشگاه دموتکس دبی نیز گفتند: “این نمایشگاه به عنوان یک قطب تجاری بسیار مهم در این صنعت می باشد و شرکت های ایرانی از آن استقبال بسیار خوبی داشتند. ایشان در آخر برای شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه آرزوی حضوری درخشان و موفقیت کردند.”

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×