اخبار نساجی

بزرگترین شرکت پتروشیمی جهان به ایران باز می‌گردد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 رئیس بزرگترین شرکت پتروشیمی جهان اعلام کرد در سفر اخیر خود به ایران پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری در این کشور دیده است و شرکت متبوع وی قصد دارد به ایران باز گردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت بی ای اس اف آلمان، بزرگترین تولید کننده مواد شیمیایی و پتروشیمی در جهان اعلام کرد که قصد دارد به بازار ایران برگردد.

کورت بوک، رئیس شرکت بی اس اس اف می گوید در جریان سفر این هفته خود به ایران، پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری در این کشور دیده است.

بوک به بلومبرگ گفت: «فن آوری آلمانی، کیفیت کار آلمانی و اعتباری که محصولات آلمانی دارند خیلی اهمیت دارد و بنابراین ما شانس های خوبی برای برقراری ارتباط مجدد با پروژه های قبلی در ایران می بینیم.»

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی که در قالب هیئتی به ریاست وزیر اقتصاد آلمان به تهران سفر کرده بود گفت، ایران دارنده دومین ذخایر بزرگ گازی اثبات شده جهان، چهارمین ذخایر بزرگ نفت جهان و یک صنعت پتروشیمی در حال توسعه است که زمانی که ایران با قدرت بیشتر به اقتصاد جهانی ملحق شود، (بر بازارها) تاثیرگذار خواهد بود.

بوک تاکید کرد، شرکت بی ای اس اف از سال ۱۹۵۹ در ایران فعال بوده و پس از اعمال تحریم های غرب در سال ۲۰۱۱ نیز یک تیم کوچک را در ایران حفظ کرده است.

سیگمر گابریل، وزیر اقتصاد آلمان  که معاون صدر اعظم این کشور نیز هست، روز ۲۰ جولای در راس یک هیئت تجاری به ایران سفر کرده بود.

این سفر پس از توافق تاریخی ایران و ۱+۵  بر سر برنامه هسته ای تهران انجام گرفته است که به موجب آن تحریم ها علیه ایران لغو خواهد شد.

ایران و گروه ۱+۵ در پایان مذکارات فشرده خود در روز ۱۴ جولای اعلام کردند که بر سر لغو تحریم ها و اعمال برخی محدودیت ها بر برنامه هسته ای ایران به توافق رسیده اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×