اخبار نساجی

تقاضای ۱۰۰۰ شرکت ژاپنی برای سفر به ایران

 

معاون وزیر اقتصاد ، تجارت و صنعت ژاپن گفت: ۲۱ شرکتی که در هیئت ژاپنی به تهران آمده اند نماینده هزار شرکت متقاضی سفر به ایران بودند و بی شک، بعد از لغو عملی تحریمها، روابط اقتصادی ایران و ژاپن شکوفا خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، دایشیرو یاماگیوا بعد از دیدار با وزیر و مسئولان وزارت نفت ایران که صبح امروز در مهمانسرای وزارت نفت برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: ۲۱ شرکتی که در هیئت ژاپنی به تهران آمده اند نماینده هزار شرکت متقاضی سفر به ایران بودند و بی شک، بعد از لغو عملی تحریمها، روابط اقتصادی ایران و ژاپن شکوفا خواهد شد.

وی مذاکرات خود با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران را درباره نفت، منابع طبیعی و انرژی خوب و سازنده توصیف کرد و گفت: از نظر سنتی ایران و ژاپن در زمینه های نفت ، انرژی، برق و خودرو همکاری داشته اند اما معتقدم در حال حاضر این زمینه ها توسعه یافته و باید زمینه های جدید همکاری هم تعریف شود.

معاون وزیر اقتصاد ، تجارت و صنعت ژاپن افزود: هم دولت و هم بخش خصوصی و شرکتهای ژاپنی از توسعه همه جانبه روابط حمایت می کنند و امیدواریم بعد از توافق هسته ای ایران و ۵+۱ ، روابط و همکاریهای منطقه ای دو کشور افزایش یابد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×