اخبار نساجی

توسعه سیستان و بلوچستان با احداث مجتمع پتروشیمی

 

فرماندار ایرانشهر گفت: اجرایی‌شدن مجتمع پتروشیمی که یکی از مصوبات سفر ریاست‌جمهوری بود موجب توسعه همه جانبه در استان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سیستان و بلوچستان، نبی بخش داودی در جلسه شورای اداری که در محل فرمانداری شهرستان ایرانشهر برگزار شد افزود: توانمندی‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان بسیار زیاد است و تنها محور توسعه قرار دادن کشاورزی را برای این منطقه اشتباه است و می‌توان از صنعت، معادن، ترانزیت کالا و رشد توسعه‌ی بنادر به عنوان مهمترین زمینه‌های رشد توسعه پایدار نام برد.

وی وجود معادن غنی در بزمان را از مهمترین ظرفیت‌های شهرستان ذکر کرد و گفت: با برنامه‌ریزی و استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان شاهد اشتغال جوانان و رونق اقتصادی در منطقه بود.

داودی همچنین بر حضور به موقع مسئولان ادارات در جلسات جذب به موقع اعتبارات برای تسریع در اتمام پروژه‌های شهرستان، اجرای کامل طرح تکریم ارباب رجوع، تلاش در حفظ بیت‌المال و حراست از اموال عمومی و دولتی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و پرهیز از اسراف کاری‌ها، برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی ضمن خدمت و ارتقای علمی کارکنان، تقویت و گسترش فضاهای سبز داخلی و بیرونی ادارات و شرکت آنها در تمامی مراسمات ملی و مذهبی تاکید کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گزارش ایسنا، در جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر روسای جدید ادارات برق، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش ایرانشهر اموزش و پرورش بمپور و بزمان، معاونت‌های سیاسی و اجتماهی و برنامه‌ریزی فرمانداری ایرانشهر و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و از روسای سابق تقدیر و تشکر شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×