اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگزارش نمایشگاه ها

حضور شرکت‌های ایرانی در بخش فرش دستباف و ماشینی نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش شانگ‌های Domotex Asia

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت‌های تولیدی و صادراتی در بخش فرش دستباف و ماشینی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فرش وکفپوش دموتکس شانگ‌های ۲۰۱۹ در فضایی به وسعت ۳۵۲ مترمربع حضور می‌یابند.

به گزارش مجله نساجی کهن به نقل از فصل اقتصاد به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران، صبح دیروز جلسه توجیهی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش دوموتکس شانگ‌های ۲۰۱۹ با حضور مدیران بخش نمایشگاه‌های خارجی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران، نماینده صندوق ضمانت صادرات، نماینده مرکز نمایشگاهی بین المللی هانوفر در ایران و مشارکت کنندگان در این نمایشگاه و کارشناسان ذیربط در تالار اصفهان نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
در این جلسه نقطه نظرات و نکات مورد نظر شرکت کنندگان برای برپایی هرچه بهتر پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش شانگ‌های چین مطرح شد.
ضوابط و استاندارد‌های غرفه سازی، شرایط ضمانت نامه‌های بیمه‌ای و صدور آن‌ها و راهنمایی‌های لازم در راستای صادرات اثر بخش از جمله نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.
بر اساس این گزارش هر سال نمایشگاه بین المللی فرش در مرکز نمایشگاهی دوموتکس شانگ‌های چین برپا می‌شود که در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۶۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که ۱۴ هزار نفر بازدید کننده بین المللی از ۱۰۴ کشور جهان بودند.
در سال ۲۰۱۸ این نمایشگاه ۱۰۱۴ مشارکت کننده در فضایی به مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع در این نمایشگاه شرکت کرده اند که ۳۰۳ مورد آن شرکت کنندگان بین المللی بوده اند.
قرار است تا با سازمان دهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران، شرکت‌های تولیدی و صادراتی در بخش فرش دستباف و ماشینی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فرش وکفپوش دوموتکس شانگ‌های ۲۰۱۹ در فضایی به وسعت ۳۵۲ مترمربع حضور یابند.
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فرش وکفپوش دوموتکس شانگ‌های ۲۰۱۹ از ۶ تا ۸ فروردین ۹۸ توسط ۲ شرکت بین المللی هانوفر آلمان و UNU چین به عنوان شرکت برگزارکننده نمایشگاهی برپا می‌شود.

 

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×