اخبار فرش ماشینیمقالات نساجی

صنعت ماشین آلات نساجی سوییس + لیست شرکت ها

بهنام قاسمی
بهنام قاسمی

بهنام قاسمی::مجله نساجی کهن:: شاید همه سوییس را با پنیر ، شکلات و ساعت های مشهورش بشناسند اما سوییسی ها در ساخت ماشین آلات نساجی هم مهارت خاصی دارند ماشین آلاتی که کارکردن با آنها مثل خوردن شکلات سوییسی لذت بخش است و مثل ساعت های سوییسی دقیق و‌ بی نقص است.

صنعت ماشین آلات نساجی سوییس در بخش های مختلف راه حل ها و‌ فناوری های منحصر به فردی را ارایه می کند.

شاید ماشین سازان نساجی سوییس از نظر تعداد کمتر از رقبای اروپایی خود نظیر ماشین سازان ایتالیایی و آلمانی باشند اما از نظر تکنولوژی و فناوری دست کمی از آنها ندارند و هر یک از لیدرهای اصلی بخش های خود به شمار می روند.

مهم‌ترین عوامل موفقیت ماشین آلات نساجی سوییس نوآوری و خلاقیت، طراحی متفاوت، اتوماسیون ، هماهنگی با فرایند دیجیتالی شدن و توجه به نیازهای بازار و مشتریان است.

ماشین آلات نساجی سوییس در منطقه خاورمیانه و آفریقا نیز بسیار محبوب هستند و به دلیل کیفیت بسیار بالا، قابلیت ها و سرعت منحصر به فرد، خدمات پس از فروش عالی و دوام زیاد شناخته شده هستند. ماشین سازان نساجی سوییس بازارهای خوبی در میدل ایست و آفریقا دارند که هر ساله بر تعداد آن افزوده می شود.
بخش های ریسندگی، بافندگی و منسوجات بی بافت از بخش هایی است که ماشین سازان نساجی سوییس در آن قویتر از سایر بخش ها هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بخش تولید منسوجات بی بافت از بخش هایی است که جای پیشرفت زیادی در منطقه خاور میانه و آفریقا دارد. حجم جهانی بازار منسوجات بی بافت در سال ۲۰۲ بالغ بر ۴۰ میلیارد دلار بود که تا سال ۲۰۲۵ این رقم به ۵۴ میلیارد دلار خواهد رسید. ماشین آلات ساخت سوییس می توانند به عنوان یکی از گزینه های اصلی سرمایه گذاران منطقه برای راه اندازی خطوط جدید تولید منسوجات بی بافت و منسوجات فنی باشند.

خانم کورنلیه بوچلر از انجمن ماشین سازان نساجی سوییس در این مورد می گوید: یکی از بخش هایی که انتظار می‌رود در آینده مورد توجه بسیاری قرار گیرد بخش منسوجات فنی و منسوجات بی بافت با کاربردهای خاص است و ما انتظار داریم سرمایه گذاری ها بر روی این بخش ها افزایش یابد.

شما می توانید مصاحبه کامل ما با انجمن ماشین سازان نساجی سوییس در مورد بازار ماشین آلات نساجی خاورمیانه و افریقا را از اینجا مطالعه کنید.

در سال ۲۰۲۱ سازندگان ماشین آلات نساجی سوییس توانستند صادرات خود را در مقایسه با سال ۲۰۲۰ افزایش دهند به طوری که اغلب بازارهای صادراتی با رشد ۵۰ درصدی مواجه شدند.

آنچه مسلم است ماشین سازان نساجی سوییس نیز مانند سایر تولید کنندگان اروپایی در سال ۲۰۲۳ با چالشهای جدی مانند افزایش شدید قیمت انرژی به خصوص گاز طبیعی، افزایش قیمت فولاد و سایر مواد اولیه صنعتی ، کمبود قطعات و کامپوننت های الکترونیکی و … مواجه خواهند بود که باید دید چگونه از پس این چالش بزرگ بر خواهند آمد؟

درباره انجمن ماشین سازان نساجی سوییس:

انجمن ماشین سازان نساجی سوییس دارای ۴۵ عضو است و شامل شرکت های معظمی مانند زاورر ، ریتر، تروچلر، اشتابلی ، اوستر ،لاسر ، کارل مایر و… هستند. این انجمن که در سال ۱۹۴۰ تاسیس شده است ۸۲ سال از زمان تاسیس آن می گذرد هرساله فعالیت های مهمی را در جهت معرفی پتانسیل ها و‌قابلیت های صنعت ماشین آلات نساجی سوییس در سراسر جهان در غالب برگزاری سمینارها، نمایشگاه ها ، همایش ها و … انجام می دهد.

باید به این نکته هم اشاره کرد که اعتبار و قدرت کنونی ماشین سازان نساجی سوییس به راحتی بدست نیامده است و حاصل سال ها تولید و تجربه شرکت ها و فعالیت های انجمن ماشین آلات نساجی سوییس است. بسیاری از شرکت‌های ماشین ساز عضو این انجمن بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت و نوآوری دارند و مجموع تجربه اعضای انجمن ماشین آلات نساجی سوییس بالغ بر ۴۱۲۳ سال است که در طی این سال‌ها تکامل خود را طی کرده ‌و به بلوغ امروزی رسیده اند.

انجمن ماشین سازان ماشین آلات نساجی سوییس به عنوان یکی از برگزارکنندگان نمایشگاه ایتما در سال ۲۰۲۳ حضور قدرتمندی در ایتما میلان خواهد داشت.

behnam-ghasemi-whatsapp
ارتباط با سردبیر

لیست مهم‌ترین تولیدکنندگان ماشین سازان نساجی سوییس:

 

AGM_Jactex_Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۱- AGM Jactex AG

Address: Bahnhofstrasse 21 – CH-8212 Neuhausen am Rheinfall – Switzerland
Phone : +41 52 675 55 11

شرکت AGM Jactex AG در تولید و پخش لوازم یدکی، جانبی و تجهیزات برای صنعت بافندگی و مخصوصا بافندگی در حوزه ژاکارد تخصص دارد. این شرکت همواره در حال سرمایه‌گذاری قابل توجه و تخصیص منابع مالی با هدف توسعه و در تأسیسات تولید فوق مدرن با هدف ایجاد بالاترین بهره وری ممکن است.

همچنین یک بخش مستقل برای ساخت ماشین آلات و تجهیزات مخصوص تکمیل پارچه دارد. مشتریان و کارکنان شرکت برای AGM در مرکز توجه هستند و توان حفظ نیروی کار در شرایط سخت اقتصادی دغدغه و همچنین افتخار ماست. این هدف برای ما تنها به لطف انعطاف‌پذیری بالا و خدمات و راه حل‌های مشتری محور، قابل دسترسی است.

زمینه کاری:

  • تولید هارنیش برای انواع ماشین آلات ژاکارد پارچه
  • انواع طناب و پولی
  • تسمه های با پوشش پلاستیکی
  • لوازم جانبی ژاکارد و هارنیش

AUTEFA-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal-283x300

۲- Autefa Solutions Switzerland AG

Address: Im Alexander 4 – CH-8500 Frauenfeld- Switzerland
Phone : 0049 821 2608 0

شرکت Autefa Solutions Switzerland، به عنوان بخشی از گروه Autefa Solution، اجاق و خشک کن‌های ترموباندینگ را تولید و ارائه می‌کند. Autefa Solutions زنجیره‌ی تأمین کاملی برای خطوط تولید منسوجات بی‌بافت با دستگاه‌های کاردینگ، خطوط تولید منسوجات بی‌بافت با روش سوزنی، خطوط تولید اسپان لس و خطوط تولید منسوجات ترموباندینگ ارائه نموده است.

کارشناسان این شرکت از شرکت‌های سابق Fehrer، F. O. R، OCTIR، AUTEFA و Strahm دور هم جمع شده‌اند. خطوط تولید منسوجات که توسط Autefa Solutions ارائه می‌شود، نیاز‌های مشتریان را برای تشکیل وب با کیفیت، تنظیم عالی وزن و نیاز‌های حداقلی تعمیر و نگهداری، برآورده می‌کند. آتفا از مهمترین شرکت های نساجی سوییس در بخش منسوجات بی بافت است.

زمینه کاری:

  • آون های ترموباندینگ
  • خشک کن های دما بالا
  • خشک کن های غلتکی اسپان لیس
  • خطوط ترموباندینگ
  • خشک کن های منسوجات بی بافت ایرلید و وت لید
  • سیستم های پیچش و برش منسوجات بی بافت

Becatron-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۳- Becatron AG

Addre: Frauenfelderstrasse 35CH-8555 Müllheim Dorf
Phone : +41 52 763 33 88

شرکت Becatron AG در صدر همه‌ی مسئولیت‌ها و دغدغه ‌هایش، به کیفیت، محصولات با فناوری بالا برای ماشین آلات رنگرزی آزمایشگاهی و تولیدی، سیستم مونیتورینگ آنلاین برای رنگرزی ایندیگو و سیستم‌های خودکار تنظیم دوز برای مواد شیمیایی اهمیت می‌دهد. به لطف نوآوری‌های بزرگ، الهام بخشی مستمر برای توسعه کاربر محور محصولاتمان، ارائه یک سبد بزرگ محصولات و تضمین خدمات سریع و بدون پیچیدگی به مشتریان خود، می‌توانیم عنوانی جهانی در صنعت نساجی کسب کنیم.

زمینه کاری:

  • سیستم های کنترلی ماشین آلات رنگرزی
  • سیستم های دوزینگ اتوماتیک برای مواد شیمیایی
  • سیستم های آنلاین مونیتورینگ برای ایندیگو
  • انواع سنسورها
  • نرم افزارهای رنگرزی
  • خدمات اتوماسیون و مهندسی

Benninger-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۴- Benninger AG

Address: Fabrikstrasse – CH-9240 Uzwil  – Switzerland
Phone :+41 71 955 85 85

شرکت سوئیسی Benninger بیش از ۱۶۰ سال است که همراهی پیشرو برای صنعت نساجی در سراسر جهان به حساب می‌آید. ما در حال توسعه و تولید محصولات تکمیل در صنعت نساجی، حوزه تولید نخ تایر و همچنین ارائه‌ی راه حل‌های جامع سیستم هستیم. ما راه‌حل‌های جامعی را برای تمام فرآیند‌های مهم تکمیل در نساجی ارائه کرده‌ایم و در بهبود مداوم پارچه‌های تاری پودی و حلقوی، تکنولوژی نساجی سوییس از جمله ماشین آلات رنگرزی جت و ماشین آلات ژیگر تخصص داریم.

از سال ۲۰۱۶ بنینگر بخشی از گروه Jakob Müller (فریک، سوئیس) است.

زمینه کاری:

  • ارایه خطوط کامل رنگرزی
  • ارایه خطوط کامل شستشو
  • سیستم آهار زدایی و سفید کنی همزمان
  • سیستم های مرسرایزینگ با کیفیت بالا و تثبیت رنگ
  • راه حل های پیشرفته صنعت منسوجات فنی
  • راه حل های پیشرفته ماشین آلات رنگرزی نساجی غیر پیوسته

espriTech-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۵- EspriTech Ltd

Address: Brunnenthalstrasse 16 – CH-3306 Etzelkofen – Switzerland
Phone : +41 32 530 22 78

شرکت espriTech علافه مندانه در عرصه ماشین آلات خودکار فولدینگ نساجی با فناوری پیشرفته برای صنعت جهانی منسوجات خانگی ایجاد تخصص کرده است. با استفاده از طیف وسیعی از آورده‌های مکاترونیک، تجهیزات قابل اعتماد ما می‌توانند برای اندازه‌گیری انواع ورق‌های نصب شده یا تخت و همچنین پرده‌ها و پوشاک فولد شوند.

اتوماسیون فولدینگ امکان تولید سریع‌تر و روان‌تر را با هزینه بسیار کمتر به ازای هربار فولدینگ ایجاد می‌کند. با الگو‌های فولدینگ جذاب، espriTech همچنین ارزش افزوده‌تر و پایدارتری را در پایانه‌های فروش مشتریان خود بوجود می‌آورد.

زمینه کاری:

  • ماشین آلات تاکن و اندازه گیری
  • ماشین آلات تاکن با قراردادن مقوای میانی
  • تکنولوژی های تاکن پوشاک و انواع منسوجات

Crealet-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۶- Crealet AG

Address: Hüeblistrasse 41 CH-8636 Wald ZH – Switzerland
Phone:+41 55 286 30 21

شرکت CREALET مستقر در اشنباخ سوئیس، به توجه به نیاز‌های جهانی صنعت نساجی در حوزه پوشش دهی منسوجات پدید آمد.

تمرکز کسب و کار در CREALET اساساً برروی طراحی و ساخت سیستم‌های کنترل الکتریکی تغذیه نخ تار برای ماشین‌های بافندگی عریض و باریک است. همچنین بازرگانی محصولات مکمل نساجی و طراحی و ساخت ماشین‌های ویژه برای طیف گسترده‌ای از صنایع از دیگر حوزه‌های کاری این شرکت است.

زمینه کاری:

  • تولید انواع چله نخ تار برای تولید پارچه
  • تغذیه کننده های الکترونیکی چله نخ تار
  • چله های نخ تار پشت ماشین بافندگی
  • چله های نخ تار بین ماشین بافندگی و کریل نخ
  • سیستم ها پیچش و بازکن چله نخ تار
  • ماشین آلات چله پیچی مستقیم و بخشی
  • ماشین آلات عیب یابی

ConVacc-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۷- ConVacc AG (Steinemann CVS)

Address: Wilerstrasse 2180 CH-9230 Flawil Switzerland
Phone : +41 71 394 14 14

شرکت ConVacc AG، با سیستم‌های خلاء مرکزی اشتاینمن (Steinemann CVS)، یک شرکت از خانواده اشتاینمن و بخشی از هلدینگ Hofast است. که از سال ۱۹۰۶ در بخش ماشین آلات هولدینگ، به طراحی و تولید محصولات مبتنی بر خلاء، فشار و حرارت فعال می‌باشد.

شرکت Steinemann CVS عمدتاً برای دفع زباله در صنعت نساجی شناخته می‌شود. بیش از ۴۵۰ سیستم از این شرکت در سراسر جهان به صورت دستی، نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک در حال بهره‌برداری هستند تا مدیریت ضایعات را تسهیل کنند و کارایی را در این صنعت تکنولوژی گرا افزایش دهند. این سیستم‌ها گواهی بر شایستگی و مطمئن بودن تولید‌کننده، هستند.

زمینه کاری:

  • Manual Cleaning: Machines and equipment
  • Manual Cleaning: Production rooms
  • Manual Cleaning: Return air ducts, etc.
  • Automatic waste disposal: O/E Spinning machines
  • Automatic waste disposal: Air Jet Spinning machines
  • Automatic waste disposal: Dust collectors
  • Automatic waste disposal: Fiber separators
  • Automatic waste disposal: Traveling Cleaners

 

Braecker-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۸- Bräcker AG

Address: Obermattstrasse 65 CH-8330 Pfäffikon. Switzerland
Phone: +41 44 953 14 14

شرکت Bräcker AG، مستقر در ففیکان در زوریخ (سوئیس)، یک شرکت اقماری از گروه Rieter است. Bräcker پیشروترین تأمین‌کننده رینگ و تراولر برای سیستم‌های الیاف استیپل بلند و کوتاه در جهان است. این شرکت محصول اصلی خود را در ففیکان و وینتزن‌هایم در فرانسه تولید می‌کند. طیف محصولات Bräcker همچنین شامل ماشین‌های سنگ‌زنی برای نگهداری برانکار می‌شود.

زمینه کاری:

  • انواع شیطانک
  • رینگ های ریسندگی
  • حمل کننده نخ
  • ماشین آلات خردکن
  • تجهیزات تعمیر و نگهداری
  • آپرون
  • لوازم یدکی ریسندگی

Hunziker-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۹- G. Hunziker Ltd.

Address: Alte Schmerikonerstrasse 2 CH-8733 Eschenbach Switzerland
Phone: +41 55 286 13 13

شرکت G. Hunziker Ltd. مستقر در اشنباخ، سوئیس، که در سال ۱۸۷۲ تأسیس شد، همراه پیشرو و مبتکر صنعت بافندگی جهانی در حوزه‌ی تولید و کاربری تمپل است.

شرکت Hunziker تجربه عمیقی در توسعه و تولید محصولات تمپل ارائه می‌کند و با پوشش طیف گسترده‌ای از اشکال و نسخه‌ها و قطعات مختلف، یک همراه شناخته شده و محترم در برطرف کردن مسائل مربوط به حوزه تمپل است. این شرکت همچنین راه حل‌های اختصاصی برای افراد و مشتریان در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

زمینه کاری:

  • سیستم های تمپل رینگ
  • تمپل های خاردار رینگ
  • انواع غلتک ها و رینگ های پلاستیکی
  • تمپل های تمام عرض
  • تمپل های زنجیری
  • تجهیزات و لوازم یدکی تمپل های بافندگی

 

Graf-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۱۰ – Graf + Cie AG

Address: Bildaustrasse 6 CH-8640 Rapperswil Switzerland
Phone : +41 55 221 71 11

شرکت Graf + Cie AG، پیشروترین تأمین‌کننده پارچه و شانه در جهان در زمینه فرآیند‌های کاردینگ، شانه‌زنی و فرآیند‌های بی‌بافت، یکی از شرکت‌های اقماری گروه Rieter است. شرکت Graf، مستقر در رپسویل، سوئیس، برای مشتری از طریق تخصص در سیستم، راه حل‌های نوآورانه، خدمات پس ار فروش و حضور جهانی ایجاد ارزش می‌کند.

تولید پارچه‌های تخت باف انعطاف‌پذیر، پارچه‌های متالیک برای کارت‌های تخت و غلتکی و دانش فنی در متالورژی و فرآوری دقیق فولاد از مزیت‌های اصلی رقابتی این شرکت است.

زمینه کاری:

  • Perfection in Metallic Card Clothing
  • Precision in Flat Clothing
  • Excellence in Metallic Card Clothing
  • High-Performance Combs
  • Tailored Top Combs
  • Customer-oriented Service
  • The comprehensive range of Service Machines
  • High level of vertical integration

W.-Grob-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۱۱- Grob Willy Ltd.

Address: Alte Schmerikonerstrasse 2 CH-8733 Eschenbach SG Switzerland
Phone: +41 55 286 13 01

شرکتWilly Grob Ltd. مستقر در اشنباخ، سوئیس، پیشرو در فناوری جهانی برای سیستم‌های خارجی پیچشی پارچه در پشت ماشین‌های بافندگی است. خدمات این شرکت طیف گسترده‌ای از ماشین‌آلات و خدمات را پوشش می‌دهد، از ویندر‌های با مصرف اقتصادی تا راه‌حل‌های بچینگ دیجیتال سفارشی‌شده پیشرفته.

تلاش علاقه مندانه در ادغام مداوم جدیدترین فناوری‌های دیجیتال و درایو منجر به ایجاد طیفی از محصولات با قابلیت‌ها و طرح‌های خارق‌العاده شده است که در نهایت به رول پارچه‌ای با کیفیت درجه یک دست می‌یابد.

زمینه کاری:

  • Tangential winder
  • Axial winder
  • Heavy-duty winding system
  • Winder with fabric accumulation
  • Compact winder
  • Square-cloth beam
  • Selvedge draw-off device

Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۱۲ – Hannecard GmbH

Address: Neuhofstrasse 11 CH-8630 Rüti ZH Switzerland
Phone: +41 55 250 28 30

شرکت Hannecard Switzerland بخشی از گروه Hannecard، که دارای ۱۶ سایت تولید در اروپا و در مجموع ۳۰ سایت در جهان است. Hannecard با ارائه‌ی طیف وسیع‌تری از غلطک‌هایی با پوشش لاستیکی، پلی اورتان و مواد کامپوزیت در بازار فعال است.

شرکت Hannecard Switzerland متخصص در کاربرد‌های پلی یورتان است و ما سایر محصولات شرکت‌های خواهر خود را ارائه می‌دهیم. در سال ۲۰۲۰ شرکت فرانسوی Rollin Rollers and Belt با گروه Hannecard ادغام شد. رولین به پوشش غلطک با کیفیت بالا برای صنایع نساجی و برای تسمه‌های سانفوریزاسیون با عمر بالا شهرت دارد. Hannecard همچنین در تعامل با تولیدکنندگان اصلی تجهیزات و مشتریان مشتاق و پردرخواست، متخصص است.

زمینه کاری:

  • More than 120 years of experience in rollers and sleeves coverings
  • Coverings for textiles and non-woven
  • Product specialists to analyze applications and needs
  • Database of applications
  • Integrated laboratories to test the compatibility of coverings and products of customers
  • Engineering service for the production of new rollers.
  • Worldwide presence including China and India

Heberlein-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۱۳- Heberlein AG

Address: Bleikenstrasse 11 CH-9630 Wattwil Switzerland
Phone: +41 71 987 44 44

ما بر توسعه، تولید و بازاریابی جهانی بخش‌های کلیدی بسیار تخصصی برای اصلاح و بهبود نخ‌های مصنوعی، به ویژه نخ‌های فیلامنت تمرکز کرده‌ایم.

فناوری‌های جدید فرصت‌های جذابی را به وجود می‌آورند. علاوه بر حفظ یک محدوده محصول تثبیت شده، ما همچنین ساز و کارانه نوآوری را تضمین می‌کنیم. این چالش توسط متخصصان پیشرو و زیرساخت کارآمد ما با سیستم‌های پیشرفته برای طراحی سه بعدی، شبیه‌سازی جریان، تجزیه و تحلیل نخ، اندازه‌گیری اجزا و ماشین‌های پردازش، برطرف شده است.

ما اجزای کلیدی را برای ماشین‌ها و کاربری‌های مخصوص شما می‌سازیم. و فناوری حرفه‌ای به شما ارائه می‌کنیم که توسط حرفه‌ای‌ها بوجود آمده است.

زمینه کاری:

  • تکنولوژی های نساجی
  • ماشین کاری سرامیک
  • جت های اینترلیس هوا برای ریسندگی POY
  • جت های اینترلیس هوا برای ریسندگی FDY
  • جت های هوا برای تولید ATY
  • جت های اینترلیس هوا برای  DTY
  • تجیزات و لوازم یدکی جت های هوا

Maurer-SA-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۱۴- Ing. A. Maurer SA

Address: Worblentalstrasse 33 CH-3063 Ittigen Switzerland
Phone: +41 31 925 34 30

شرکت Ing. A. Maurer SA در اصل در تأمین فناوری، تجهیزات و خدمات برای ویسکوز (الیاف سلولزی بازیافتی) و کارخانه‌های شیمیایی تخصص دارد. فن‌آوری‌هایی برای فرآیند سنتی ویسکوز: الیاف استیپل، رشته/نخ فیلامنت، پوشش، فیلم/سلفون، اسفنج. برای حوزه: آماده‌سازی دوپ ویسکوز، ریسندگی/کشش/برش/بهبود/خشک کردن/بایل کردن یا پیچیدن، آماده‌سازی حمام ریسیدن و گردش حمام ریسیدن، بازیابی دی سولفید کربن (CS2) و تصفیه هوای زائد. و تولید دی سولفید کربن (CS2 HTP).

زمینه کاری:

  • Worldwide experience since 1923 in the regenerated cellulosic fiber industry
  • The only provider of engineering and equipment over the complete value chain.
  • Customized Equipment from laboratory to industrial scale
  • Customized Engineering
  • Capability to handle a wide range of products and services with different backgrounds. Keeping the holistic view whilst still elaborating on details properly.

ITEMA-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۱۵- Itema Group

Address: via Cav. G. Radici 4 I-24020 Colzate (Bergamo) Italy
Phone: +39 035 728 21 11

شرکت Itema در ابعاد جهانی راه حل‌های پیشرفته بافندگی ارائه می‌کند، که بهترین ماشین آلات بافندگی، قطعات یدکی، و خدمات یکپارچه از آن جمله‌اند. این شرکت تنها تولیدکننده در جهان است که سه فناوری برتر وارد کردن پود یعنی: راپیر، جت هوا، و پروجکتایل، را با مجموعه محصولات فراوان و تعهد به نوآوری مستمر و پیشرفت تکنولوژیکی ماشین‌های بافندگی خود، ارائه می‌کند.

این شرکت همچنین در حوزه خود منحصفر به فرد است چرا که با دو واحد تحقیق و توسعه فعالیت می‌کند و یکی از آن‌ها (ItemaLab) کاملاً به نوآوری‌های خط شکن اختصاص دارد. Itema در سراسر جهان با کارخانه‌های تولیدی در ایتالیا، سوئیس و چین و همچنین دفاتری در ایالات متحده آمریکا، هند، ژاپن، هنگ کنگ و دبی حضور دارد. این شرکت معظم و بین المللی از مهمترین شرکت های نساجی سوییس در بخش ماشین آلات بافندگی است.

زمینه کاری:

  • ماشین آلات بافندگی رپیر
  • ماشین آلات بافندگی رپیر حوله بافی
  • ماشین آلات بافندگی ایرجت
  • ماشین آلات بافندگی پروجکتایل
  • قطعات یدکی ماشین آلات بافندگی ایتما – سومت – واماتکس و تمام برندهای سولز

 

Jakob-Mueller-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۱۶- Jakob Müller AG

Address: Schulstrasse CH-5070 Frick Switzerland
Phone: +41 62 865 51 11

شرکتMüller در حال تحقیق، توسعه، برنامه‌ریزی و تولید فناوری برتر در حوزه‌ی سیستم‌ها و راه حل‌ها برای ریبون‌ها و پارچه‌های ظریف است. Jakob Müller AG با طیف محصولات خود، تمامی نیاز‌های صنعت روبان و پارچه‌های ظریف از تاب برداشتن نخ تا پارچه تکمیل شده و از بافتنی قلاب بافی تا لیبل‌های بافته شده، و از ماشین‌های تک به تک تا ارائه‌ی راه حل‌های کامل سیستم، را پوشش می‌دهد.

زمینه کاری:

  • Warping
  • CAD
  • Narrow fabric weaving
  • Rope weaving
  • Crochet knitting
  • Label production
  • Textile printing
  • Dyeing, finishing, coating
  • Winding and make-up
  • Confection of technical textiles

Karl-Mayer-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۱۷- KARL MAYER Textilmaschinen AG

Address: Sandackerstr. 26 CH-9245 Oberbüren Switzerland
Phone: +41 71 554 02 00

شرکت KARL MAYER یک شرکت پیشرو در فناوری و بازار و همچنین نیروی محرکه نوآوری در ساخت ماشین آلات نساجی است. این شرکت ارائه‌دهنده‌ی راه حل‌های عالی برای آماده‌سازی تار برای بافندگی می‌باشد. موفقیت مشتریان بین‌المللی برای KARL MAYER بسیار مهم است. از این رو، همواره هدف این شرکت ارائه بهترین محصولات و خدمات اقتصادی و فنی به مشتریان خود و ارائه نوآوری‌هایی بوده که انگیزه‌ای تازه به دنیای نساجی ببخشد.

زمینه کاری:

  • BEAMING MACHINES AND DIRECT WARPERS
  • SECTIONAL WARPER
  • WARP SAMPLING MACHINES
  • SIZING AND ASSEMBLING MACHINES
  • INDIGO DYEING UNITS
  • CREELS

Laesser-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۱۸- LÄSSER AG

Address: Industriestrasse 1 CH-9444 Diepoldsau Switzerland
Phone: +41 71 737 92 92

شرکت LÄSSER توسعه‌دهنده و سازنده ماشین‌های گلدوزی شاتل با کارایی بالا است. دفتر مرکزی، بخش تحقیق و توسعه و کارخانه تولیدی ما همگی در دیپلدسائو، سوئیس مستقر است.

شرکت LÄSSER همه‌ی انواع خدمات و ماشین آلات را از ماشین‌های گلدوزی در همه نسخه‌ها، مکمل و ضمیمه‌ها و لوازم جانبی گرفته، تا آموزش استفاده از ماشین آلات و خدمات پس از فروش، ارائه می‌دهد.

زمینه کاری:

  • High-performance shuttle embroidery machines / LÄSSER MVD71
  • Flatbed embroidery machines based on shuttle-embroidery technology / LÄSSER LSH 2
  • Attachments for embroidery machines / SEQUIN, CORD, LASER, THERMOCUT
  • Frame length: 1.6 yards to 33 yards
  • Frame height up to 285 cm / LÄSSER MVD71 Big Frame
  • Shuttle preparation machines / SCHIFFLI BERT, SCHIFFLI MAXX, SCHIFFLI KING
  • Accessories for shuttle embroidery machines
  • Editing and machine software
  • Machine and software training

Loepfe-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۱۹ – Loepfe Brothers Ltd.

Address: Kastellstrasse 10 CH-8623 Wetzikon Switzerland
Phone: +41 43 488 11 11

شرکت Loepfe Brothers Ltd مستقر در سوئیس، با کنترل نوری نخ تار خود، تحولی در عرصه کنترل کیفیت در صنعت نساجی بوجود آورده است. امروزه، Loepfe تولید‌کننده و همراه در ارائه راه حل‌های پیشرفته در سراسر جهان برای سیستم‌های آنلاین و الکترونیکی تضمین کیفیت است.

سازندگان ماشین آلات و همچنین کارخانه‌های ریسندگی و کارخانه‌های بافندگی در سراسر جهان از تکنولوژی Loepfe استفاده می‌کنند. این تولیدکنندگان می‌دانند که باید انتظار نوآوری در سطح بالا و کیفیت ساخت سوئیس را داشته باشند.

زمینه کاری:

  • Yarn quality control winding
  • Yarn quality control open-end spinning
  • Data management winding
  • Yarn control weaving
  • Weft control weaving
  • Thermal fabric cutting

Luwa-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۲۰ – Luwa Air Engineering AG

Address: Weiherallee 11a CH-8610 Uster Switzerland
Phone: +41 44 943 11 00

بیش از ۸۰ سال است که شرکت Luwa راه حل‌های پیشرو را در صنعت نساجی ارائه می‌دهد و کمک می‌کند تا فرآیند‌های مختلف نساجی به بهترین شکل اجرا شوند و همچنین بهره وری و کیفیت افزایش یابد و شرایط کاری راحت‌تری برای کارکنان ایجاد و فراهم شود.

شرکت Luwa تبدیل به معیاری در مهندسی بی‌رقیب، کنترل بسیار دقیق دما و رطوبت و تجهیزات کارآمد و با کیفیت شده است. Luwa به عنوان یک پیشرو در بازار در زمینه مهندسی نساجی شعبه‌هایی در ترکیه، هند، سنگاپور، چین و ایالات متحده دارد.

زمینه کاری:

  • Air conditioning and humidification
  • Process conditioning
  • Air filtration
  • Centralized waste handling systems
  • TexGuard fire protection system
  • Traveling cleaner for Spinning and Weaving
  • Laboratory air conditioning systems
  • Heat recovery systems
  • Process monitoring and controlling with the DigiControl system
  • Performance Guarantee

Maag_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۲۱ – Maag Brothers Machine Works Ltd.

Address: Untere Heslibachstrasse 39 CH-8700 Küsnacht Switzerland
Phone: +41 44 913 66 11

شرکت Maag Brothers Machine Works Ltd چرخ صنعت نساجی شما را به حرکت در می‌آورد.

ما همراه نوآور و انعطاف‌پذیر شما برای تمام نیاز‌هایتان در حوزه نورد یا تخت‌سازی هستیم. برای نیاز‌های روزافزون در تکنولوژی نساجی، ما همراهی با تجربه برای برطرف کردن نیاز‌های مرتبط با ماشین آلات خاص هستیم.

ما کلیددار راه حل‌های کل بخش بازرسی، از دستگاه گرفته تا برچسب قطعه چاپ شده در کنترل کیفی پارچه، هستیم. راه حل نرم‌افزاری ما تجزیه و تحلیل داده‌های با کیفیت مختلف و گزینه‌های نمایش محور در بازرسی پارچه، ارائه می‌دهد.

زمینه کاری:

  • Inspection Machines for all kinds of fabrics
  • Integral Inspection Department Solution
  • Fault-Data-Logging-Solutions
  • Packing Machines
  • High-Pile Plating Machines
  • Doubling Machines
  • Selvedge Printing Machines
  • Cut Optimization Software
  • Automatic Roll Handling Solutions

Werner-Mathis-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۲۲- Mathis AG

Address: Rütisbergstrasse 3 CH-8156 Oberhasli Switzerland
Phone: +41 44 852 50 50

شرکت MATHIS AG یک تولید‌کننده پیشرو در جهان در حوزه‌ی ماشین آلات با درجه‌ی کیفی فوق‌العاده بالا و تجهیزات تکمیل برای آزمایشگاه‌های رنگ است. پیش نیاز توسعه و ساخت ماشین‌های آزمایشگاهی مبتنی بر عمل، تجربه چندین ساله و ارتباط نزدیک با شرکت‌های مشهور در صنعت نساجی است و شرکت MATHIS AG از زمان تشکیل خود این ارتباطات را پرورش داده است. کاربرد ماشین‌های آزمایشگاهی Mathis در صنایع نساجی، شیمیایی و رنگرزی در سطح جهانی، و همچنین وفاداری استثنایی مشتریان این شرکت، اعتبار بیشتری را با توجه به سطح بالای صلاحیت فنی نوآوری و عمل محور بودن، بهMATHIS AG ارائه می‌دهد.

مهندسان و تکنسین‌های ما همچنین در تماس نزدیک با مؤسسات تحقیقاتی و بخش‌های توسعه هستند. به این ترتیب آن‌ها از آخرین نوآوری‌ها در صنایع مختلف آگاه می‌شوند و می‌توانند از آن‌ها در ساخت و معرفی ماشین‌های آزمایشگاهی جدید استفاده کنند. ما همراه با مشتریان خود به دنبال بهترین راه حل‌ها برای استفاده بهینه از ماشین آلات خود در آزمایشگاه‌های رنگ هستیم.

زمینه کاری:

  • Beaker dyeing system LABOMAT type BFA
  • Labdryer/-coater type LTE / LTE-S
  • Color star type Cj / CB / CF
  • Spectrophotometric analysis of dye bath – SMART LIQUOR
  • Thermolising Range type HVF – KTF
  • Mini Pad Steam Range type TPS
  • Horizontal / Vertical padder type HVF
  • Universal steamer type DH / DHe
  • Overflow jet dyeing system type JFO / JFP
  • Printing table type SILK-B

Norsel-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۲۳ – Norsel Textilmaschinen AG

Address: Palmenstrasse 28 8280 Kreuzlingen Switzerland
Phone: +41 71 672 62 24

شرکت NORSEL AG بیش از ۳۰ سال مشغول تولید سیستم‌های لیبلینگ بوده است. سیستم برچسب‌گذاری یا لیبلینگ برای انواع مواد اولیه نساجی بکار می‌رود، صرف نظر از اینکه مواد اولیه از نخ‌های طبیعی یا مصنوعی تولید شده باشد یا اینکه مواد توسط ماشین آلات بافندگی تخت باف، گرد باف، تاری پودی و بی‌بافت تولید شده باشد.

سخت‌افزار و تجهیزات تولیدی NORSEL تضمین‌کننده‌ی چاپ لیبل با کیفیت بالا و همچنین آب‌بندی مناسب بر روی انواع پارچه‌های تاری پودی یا حلقوی است. همچنین خوانایی و پایداری پس از تمام فرآیند‌های رنگرزی مانند مرسریزاسیون، رنگرزی در دمای بالا و کلندرینگ نیز تضمین شده است.

زمینه کاری:

  • On fabric labeling system for piece tracking through all textile process
  • Reduce the number of human errors caused by handwriting on grey fabrics and article sheets
  • Saving fabrics wastage by decreasing marking size.
  • No more re-working because of lost information on the fabrics
  • No mix-up of rolls during the dyeing process.
  • Easy sorting of fabric rolls and quick delivery
  • Full control of fabric inventory

Polytex-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۲۴- POLYTEX AG

Address: Grundstrasse 1 CH-5012 Schönenwerd Switzerland
Phone: +41 62 858 90 00

از سال ۱۹۴۹، شرکت POLYTEX صلاحیت و توانمندی خود را در توسعه، طراحی، ساخت ماشین آلات نمونه‌سازی و فروش و توزیع در سطح جهان به نمایش گذاشته است. POLYTEX به عنوان یک همراه حرفه‌ای برای تولید‌کنندگان در صنعت نساجی و کارخانه‌های نمونه‌سازی در بیش از ۱۰۰ کشور جهان، سال به سال نوآوری‌هایی را در بخش نمونه‌برداری ارائه داده و POLYTEX را به یک پیشرو در سطح جهانی در تجهیزات نمونه‌سازی تبدیل کرده است.

محدوده تولید ما شامل همه چیز می‌شود، از کمک‌های تولیدی ساده گرفته تا کارخانه‌های تولید نمونه با کارایی بالا و ماشین آلات‌های تمام اتوماتیک، همراه با مواد مصرفی مرتبط، که همگی به منظور تضمین ارائه بهترین محصولات برای شما هستند.

زمینه کاری:

  • Sample cutting and pinking machines
  • Universal mounting machines for color shade cards
  • Fully automatic color card production lines
  • Waterfall sample mounting machines for upholstery, garment, and shirting fabrics
  • Yarn sample tab winding machines

Prolim_Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۲۵ – Prolim engineering GmbH

Address: Freihofstrasse 20 CH-8700 Küsnacht Switzerland
Phone: +41 44 790 28 00

شرکت Prolim با راه حل‌های نوآورانه مهندسی و تدارکات خود، ماشین آلات و کارخانه‌ها را سودآورتر و بازار را رقابتی‌تر می‌کند.

شرکت Prolim با بیش از ۱۵ سال تجربه عملی، به طور مستمر روش‌های طراحی بر مبنای هزینه را اصلاح نموده است. مانند مدیریت هزینه مبتنی هدف، تجزیه و تحلیل ارزش، و برآورد هزینه طراحی محصول. خدمات و محصول شرکت prolim همچنین نحوه تدوین و دستیابی به اهداف هزینه تولید را نیز نشان می‌دهد.

زمینه کاری:

  • Product development
  • Design-to-cost
  • Strategical Procurement
  • Express-Procurement
  • Profit potential analysis

Retech-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۲۶-  RETECH Aktiengesellschaft

Address: Lindenmattstrasse 16 CH-5616 Meisterschwanden Switzerland
Phone: +41 56 676 66 33

شرکت Prolim با راه حل‌های نوآورانه مهندسی و تدارکات خود، ماشین آلات و کارخانه‌ها را سودآورتر و بازار را رقابتی‌تر می‌کند.

شرکت Prolim با بیش از ۱۵ سال تجربه عملی، به طور مستمر روش‌های طراحی بر مبنای هزینه را اصلاح نموده است. مانند مدیریت هزینه مبتنی هدف، تجزیه و تحلیل ارزش، و برآورد هزینه طراحی محصول. خدمات و محصول شرکت prolim همچنین نحوه تدوین و دستیابی به اهداف هزینه تولید را نیز نشان می‌دهد.

زمینه کاری:

  • Heated Godets / Rolls
  • Unheated / ambient Godets / Rolls
  • Active cooled Godets / Rolls
  • Plate Heaters / Ovens
  • Air Bearing Separator Rolls
  • Temperature Controllers
  • Temperature Transmitters
  • Yarn Tension Sensors
  • On-Line Tension Monitoring Systems
  • Custom built Draw Stands

Rieter-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۲۷- Rieter Management AG

Address: Klosterstrasse 32 CH-8406 Winterthur Switzerland
Phone: +41 52 208 71 71

شرکت Rieter یک تأمین‌کننده پیشرو در جهان برای سیستم‌های ریسندگی الیاف استیپل کوتاه است. این شرکت مستقر در وینترتور، سوئیس، مشغول توسعه و تولید ماشین‌آلات، سیستم‌ها و قطعات مورد نیاز برای تبدیل الیاف طبیعی و مصنوعی و ترکیبات آن‌ها به نخ است.

Rieter تنها تأمین‌کننده در سراسر جهان است که فرآیند‌های آماده‌سازی ریسندگی و همچنین هر چهار فرآیند ریسندگی انتهایی را که در حال حاضر در بازار وجود دارد، پوشش می‌دهد. علاوه بر این، Rieter در زمینه ماشین‌های وایندر دقیق پیشرو می‌باشد. این شرکت با ۱۸ کارخانه و سایت تولیدی مستقر در ده کشور، ۵۴۸۰ نفر را در سطح جهان استخدام نموده که حدود ۱۶.۵٪ از آن‌ها در سوئیس مستقر هستند. ریتر در بورس SIX سوئیس با نماد تیکر RIEN لیست شده است. ریتر بدون شک از مهمترین شرکت های نساجی سوییس در بخش ماشین آلات ریسندگی نخ است.

زمینه کاری:

  • Customized spinning systems for maximum efficiency and competitiveness
  • Competence in all four end spinning technologies on the market
  • Solutions for the digitization of spinning mills
  • After Sales services and solutions
  • Premium components from fiber to yarn

۲۸ – Rotorcraft AG

Address: Bafflesstrasse 14 CH-9450 Altstätten Switzerland
Phone :+41 71 757 89 60

شرکت ROTORCRAFT که توسط Hans Stahlecker در آلستاتن، سوئیس، در سال ۱۹۷۳ تأسیس شده، تا کنون شرکتی خانوادگی بوده است. این شرکت امروزه، یک ارائه‌دهنده پیشرو در قطعات ریسندگی نوآورانه و با کیفیت بالا است. تمرکز اصلی ما درROTORCRAFT در تمام محصولاتمان بر روی سه موضوع است:

  • صرفه‌جویی در انرژی در دنیایی که انرژی روز به روز گرانتر و کمیاب‌تر می‌شود
  • سادگی کار در صنعتی به کاهش پرسنل و هزینه بالای نیروی کار منجر می‌شود
  • خدمات یکپارچه برای بهینه‌سازی و حفاظت از عملکرد مشتریانمان

زمینه کاری:

  • GC GreenCompact
  • NGD Next Generation Compact Drafting
  • NGS Next Generation Compact Spinning
  • GC-P GreenCompact Premium
  • RT3 Toparm
  • GC-C GreenCore yarn
  • GC Siro yarn
  • OilCup Spindle Lubrication

RutiTextil_Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۲۹ – Rüti Textil

Address: Postfach 632 CH-8630 Rüti Switzerland

شرکت Rüti Textil به اصلاح و بهبود ماشین‌های بافندگی برند‌های Maschinenfabrik Rüti، Sulzer Rüti و Sulzer Textil اختصاص دارد. به لطف سال‌ها تجربه و دانش صحیح در مهندسی ماشین‌های نساجی، ما تغییرات، انطباق‌ها و بهبود‌های مخصوص و مورد نیاز مشتریان را اجرا می‌کنیم. در نتیجه کارایی بالاتر، کیفیت پارچه بهتر یا کاهش فشار به خود ماشین‌ها حاصل می‌شود. با رویکرد تبدیل و تغییر در این شرکت، ما فناوری با کیفیت بالا را به نسل بعدی منتقل می‌کنیم و بنابراین بجای ماشین‌های بافندگی با طول عمر بسیار کم از ماشین‌های کاملاً کاربردی استفاده خواهد شد.

ما شرکتی هستیم که از استاندارد‌های Industry 4.0 پیروی می‌کنیم. و همچنین خدمات مهندسی را در شبکه‌ای از متخصصان ارائه می‌دهیم و برای تولید قطعات، با سازندگان منتخب سوئیسی همکاری می‌کنیم.

زمینه کاری:

  • Analysis in the areas of mechanical and textile engineering, particularly for weft insertion
  • Customer-specific modifications and improvements, from development right up to the implementation
  • High-quality and performance-enhancing components and assemblies, thanks to the very latest production technologies
  • Flagship product

 

Santex_Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۳۰ – SANTEX RIMAR AG

Address: Fliegeneggstrasse 9 CH-9555 Tobel Switzerland
Phone: +41 71 918 66 66

شرکت Santex Rimar AG با برند‌های پیشروی CAVITEC فعال در زمینه ماشین آلات مخصوص پوشش با چسب هات ملت + لمینیت و آغشته‌سازی الیاف کربن + الیاف شیشه (Prepregs) و SANTEX در ماشین آلات تکمیل پارچه‌های حلقوی مانند پنبه و ویسکوز.

بسیاری از مشتریان ما پیشبرندگان بازار در حوزه‌ی خود هستند و به دانش شرکت Santex Rimar AG که در سال ۱۹۸۲ در سوئیس تأسیس شد، تکیه می‌کنند.

زمینه کاری:

  • Drying
  • Shrinking
  • Relaxing
  • Stretching
  • Compacting

Saurer-Group-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۳۱ – Saurer Intelligent Technology AG

Address:  Textilstrasse 9 CH-9320 Arbon Switzerland
Phone: +41 71 447 51 11

گروه Saurer یک گروه فناوری جهانی است که بر روی ماشین آلات و اجزای پردازش الیاف استیپل از عدل تا نخ تمرکز دارد. این شرکت همچنین فرآیند پیچاندن و راه حل‌های مهندسی و پلیمری را نیز ارائه می‌دهد. Saurer به عنوان یک شرکت با سابقه طولانی، همیشه در نوآوری پیشرو بوده است. این گروه با درآمد فروش سالانه ۱.۱ میلیارد یورو، ۴۵۰۰ کارمند و حضور در ۱۲ کشور، موقعیت خوبی برای خدمات‌رسانی به مراکز صنعت نساجی جهان دارد.

زمینه کاری:

  • rotor spinning (fully automated spinning positions)
  • winding
  • ring spinning (compact, worsted)
  • twisting (glass twisting)
  • online quality control systems
  • engineered bearing solutions
  • elastomer components

SedoEngineering_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۳۲ – Sedo Engineering SA

Address: Rue de Village 7 CH-1908 Riddes Switzerland
Phone: +41 79 356 9952

شرکت Sedo Engineering مشغول توسعه فناوری جدیدی برای صنعت دنیم است. فناوری شرکت ما به نام Smart Indigo، یک تغییر انقلابی در صنعت جهانی دنیم و جین به ارمغان می‌آورد. Smart Indigo از الکتریسیته به جای مواد شیمیایی استفاده می‌کند تا ایندیگو را در پارچه کاهش داده و آن را قادر به رنگ گرفتن کند. این تمیزترین، ارزان‌ترین و بهترین راه برای استفاده از ایندیگو است.

ما علاوه بر Smart Indigo، چندین نوع تجهیزات کنترل تولید منحصر به فرد، اتوماسیون و ادغام صنعت ۴.۰ برای صنعت جین ارائه می‌دهیم. ما چندین دهه در این زمینه تجربه داریم و محصولات و خدمات با کیفیت سوئیسی را ارائه می‌دهیم.

زمینه کاری:

  • Smart Indigo or the cleanest Denim / Jeans production
  • Electricity instead of chemicals
  • High sustainability
  • More ecological and economical
  • Reduce health hazard
  • Better color consistency and performance
  • Savings in wastewater treatments and energy
  • Easy to handle and more efficient

Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۳۳- SSM Schärer Schweiter Mettler AG

Address: Rütihof 8 CH-8820 Wädenswil Switzerland
Phone: +41 44 718 33 11

شرکت SSM Textile Machinery، مستقر در هورگن، سوئیس، یک شرکت تابعه از گروه Rieter مستقر در وینترتور، سوئیس است. این شرکت و برند پیشرویی است که بازار جهانی فناوری‌ها و ماشین‌های پیچش را به جلو می‌برد.

شایستگی‌های SSM در کار با نخ تار در طول عملیات پیچش و فرآوری نخ برای به دست آوردن بهترین مجموعه‌ی از خواص که تمام ویژگی‌های مطلوب را یکجا در خود داشته باشد و به عنوان پایه‌ای برای بهینه‌سازی کیفیت و کارایی در فرآیند‌های پایین دستی عمل می‌کند.

Competence

  • Dye Packages/ Rewinding
  • Air Texturing
  • False Twist Texturing
  • Air Covering
  • Draw Winding
  • Assembly Winding
  • Singeing
  • Sewing Thread Winding
  • Conventional Covering

Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۳۴ – Stäubli AG

Address: oststrasse 5 CH-8808 Pfäffikon Switzerland
Phone: +41 81 725 01 01

گروه Stäubli، یک گروه بین‌المللی است که دفتر مرکزی آن در سوئیس مستقر شده و یک ارائه‌دهنده راه حل با رویکرد مکاترونیک در سطح جهانی با سه فعالیت اختصاصی است: اتصالات، رباتیک و نساجی.

Stäubli Textile بیش از یک قرن، در حال توسعه و تولید سیستم‌های با کیفیت بالا برای صنعت بافندگی بوده است. طیف گسترده‌ای از راه حل‌ها در حوزه‌های بافندگی حلقوی و تاری پودی و ویژگی انعطاف را برای آسیاب‌ها به ارمغان می‌آورد و در عین حال بالاترین سرعت تولید و قابلیت اطمینان را نیز فراهم می‌کند. Stäubli مشتریان خود را قادر می‌سازد تا به سرعت به هر تقاضای بازار را به راحتی پاسخ دهند.

زمینه کاری:

  • Solutions for automated weaving preparation (warp reading-in at sizing, leasing, automatic drawing in, warp tying, transport & storage solutions)
  • Shedding solutions for frame weaving (cam motions, electronic rotary dobbies)
  • Jacquard machines for any application, from flat fabrics to technical applications
  • Weaving systems for carpets, e.g. rugs & wall-to-wall carpets for residential and contract applications
  • Weaving systems for technical fabrics, e.g. reinforcement for lightweight applications, heavy multilayers, and spacers
  • Automation solutions for sock-knitting machines (controller, toe-linking device, design, and production software)

 

Steiger-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۳۵ – STEIGER PARTICIPATIONS SA

Address: Route du Simplon 20 CH-1895 Vionnaz VS Switzerland
Phone: +41 24 482 22 50

شرکت Steiger Participations SA در تولید ماشین آلات تخت باف فعال است. دفتر مرکزی آن در ویوناز سوئیس مستقر شده و فعالیت جهانی آن توسط بخش عملیات شرکت در چین پشتیبانی می‌شود. این شرکت در سال ۱۹۴۷ تأسیس شد و از سال ۲۰۱۰ بخشی از گروه CiXing است.

Steiger پیشرو در فناوری ماشین‌های بافندگی مورد استفاده برای محصولات پزشکی و فنی است. در دنیای مد به دلیل کیفیت دوخت آن بر روی دستگاه‌های Intarsia شناخته شده است. Steiger به طور فعال در حال توسعه فناوری تخصصی بافندگی سه بعدی است.

زمینه کاری:

  • Flat knitting
  • Complex intarsia knitting
  • Medical and orthopedic products knitting
  • Composite material preform knitting
  • ۳D knitting
  • Intuitive programming system MODEL +
  • Stitch Lab facility for innovation

Swinsol_Swiss_Industrial_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۳۶ – Swinsol AG

Address: Bahnhofstrasse 6 – 8 CH-9434 Au SG
Phone: +41 71 510 92 50

این شرکت مستقر در سنت مارگرتن، سوئیس، مشغول توسعه و تولید قطعات و همچنین فن‌آوری‌های سیستم‌های فشرده‌سازی مکانیکی را برای ماشین‌های ریسندگی حلقه‌ای برای پردازش الیاف طبیعی و مصنوعی و ترکیب آن‌ها در نخ است. Swinsol یکی از با تجربه‌ترین ارائه‌دهندگان فرآیند‌های ریسندگی مکانیکی جمع و جور در سراسر جهان و پیشرو در فناوری نیروی مغناطیسی است.

ما قویاً معتقدیم که موفقیت مشتریان ما بزرگترین ماموریت و بزرگترین دستاورد ما است. بنابراین، مشتاقانه هر یک از مشتریان خود را به روشی ملموس و عملی برای ایجاد نوآوری در بافت کسب و کارشان راهنمایی می‌کنیم.

زمینه کاری:

  • Outstanding service worldwide
  •  ۱۰۰% swiss quality
  • Carbon-neutral / energy-saving products
  • Sustainability

Logo-Truetzschler__Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journalg

۳۷ – Trützschler Switzerland AG

Address: Schlosstalstrasse 45 CH-8406 Winterthur Switzerland
Phone: +41 52 268 69 69

شرکت Trützschler Switzerland AG, مستقر در وینترتور، سوئیس، عضوی از گروه خانوادگی Trützschler است که دفتر مرکزی آن در مونشن گلادباخ، آلمان قرار دارد.

دهه هاست که وظیفه‌مان را خدمت به مشتریان خود در سراسر جهان در زمینه سیستم‌های اکستروژن برای تولید نخ فرش درجه یک (BCF) و همچنین نخ تکنیکال (IDY) قرار داده‌ایم.

زمینه کاری:

  • ۴-end extrusion systems with:
  • Extruders
  • Spinning systems for Polypropylene, Polyester, and Polyamide
  • HPc Texturing
  • High-speed winder
  • Draw rolls

 

logo_uster_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۳۸ – Uster Technologies AG

Address: Sonnenbergstrasse 10 CH-8610 Uster Switzerland
Phone: +41 43 366 36 36

شرکت Uster Technologies پیشرو در تولید ابزار با تکنولوژی بالا محصولات برای مدیریت کیفیت برای صنعت نساجی است. این شرکت ابزار‌ها، سیستم‌ها و خدمات آزمایش و نظارت را ارائه می‌کند که امکان بهینه‌سازی کیفیت را در هر مرحله جداگانه از تولید پارچه فراهم می‌کند. این مراحل شامل الیاف نساجی خام، تمام الیاف استیپل و نخ‌های فیلامنت و همچنین خدمات پایین دستی به تکمیل نهایی پارچه می‌شود.

زمینه کاری:

  • Ginning & Cotton classing
  • Fiber cleaning
  • Fiber testing
  • Yarn testing
  • Yarn clearing
  • Fabric inspection

 

VitoNoto-Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۳۹ – Vito Noto Industrial Design

Address: Via dei Circoli 18 CH-6965 Cadro-Lugano Switzerland
Phone: +41 91 943 45 61

شرکت VITO NOTO INDUSTRIAL DESIGN همواره مشغول بهبود تجربه کاربری با کمک طراحی محیط‌های کاری ارگونومیک و کاربردی بوده است و به اهمیت تعیین‌کننده ایجاد یک رویکرد بصری و راحت حین کار اپراتور با ماشین‌ها واقف است. همکاری مداوم بین مهندسی و طراحی منجر به یک تعامل سازنده و افزایش کیفیت توسعه می‌شود که و بدون این همکاری، تعامل مذکور، دست نیافتنی است. زندگی اپراتور با استفاده از ماشین‌های مختلف از طریق سیک رابط کاربری ثابت که شامل خانواده‌های پیکتوگرام‌های مخصوص پارچه است، آسان‌تر می‌شود.

زمینه کاری:

  • industrial product corporate design
  • interface
  • ergonomie
  • rendering
  • communication
  • pictogramms

۴۰ – Xetma Vollenweider AG

Address: Rütihof 8  CH-8820 Wädenswil Switzerland
Phone: +41 44 718 35 35

شرکت Xetma Vollenweider با سابقه‌ترین تولید‌کننده ماشین آلات تکمیل سطح پارچه در سراسر جهان است. Xetma Vollenweider واقع در هورگن، سوئیس و اوه، آلمان است که بیش از ۱۶۵ سال مشفول توسعه و تولید ماشین آلات برای نساجی مکانیکی و تکمیل فرش ماشینی می‌باشد.

شرکت Xetma Vollenweider متخصص در سیستم‌های ماشینی همه کاره برای فناوری‌های ارزش افزوده راه حل‌هایی را ارائه می‌دهد که همیشه یک گام جلوتر از بقیه و ایجاد‌کننده تغییر در صنعت نساجی هستند.

زمینه کاری:

  • Shearing
  • Raising
  • Emerizing
  • Brush-Sueding
  • Fabric Cleaning
  • Carpet Shearing
  • Carpet Finishing

 

Zeta_Logo_Swiss_Textie_Machinery_Industry_kohan_textile_journal

۴۱ – ZETA DATATEC GmbH

Badstrasse 5 – CH-8212 Neuhausen- Switzerland
Phone +41 52 551 06 60

شرکتZETA DATATEC GmbH سازنده محصول LOOMDATA، یک سیستم نظارت و برنامه‌ریزی برای تولید منسوجات است.

LOOMDATA همه عملکرد‌ها از ERP را در مدیریت کالا و کنترل کیفیت تا جمع‌آوری داده‌ها را پوشش می‌دهد. سخت‌افزار و نرم‌افزار ما در سوئیس توسعه داده شده و تولید می‌شود.

زمینه کاری:

  • Complete System is delivered by us
  • Very fast Start-up – in one day the system is up and running
  • Standard Software
  • Own machine station
  • Very stable communication
  • The high number of machines can be connected
  • Many years of experience
  • The high number of Installed Systems
  • Simple data transfer to other systems
  • Software maintenance contract with integrated support
  • Flagship product

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×