اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه ITMA ؛ تاثیرگذارترین نمایشگاه فناوری نساجی و پوشاک در جهان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ITMA بزرگترین نمایشگاه بین المللی فناوری نساجی و پوشاک در جهان است، برند ITMA متعلق به CEMATEX است. ITMA به عنوان المپیک صنعت فناوری نساجی و پوشاک شناخته می‌شود و در واقع ویترینی از آخرین فناوری‌ها و محل ملاقات حیاتی برای خریداران و فروشندگان فعال در حوزه نساجی از سراسر جهان است.

بزرگ‌ترین نمایشگاه بین المللی فناوری نساجی و پوشاک جهان، در بازه زمانی ۸ تا ۱۴ جون ۲۰۲۳ ( ۱۸ تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۲) در میلان ایتالیا برگزار خواهد شد. رسالت این نمایشگاه برجسته سازی نوآوری‌ها و ابداعاتی است که به تولید کنندگاه در حوزه نساجی و پوشاک کمک می‌کند کسب و کارهای خود را تغییر داده و رشد کنند.

نمایشگاه نساجی میلان بسیار جامع و کامل است و طیف وسیعی از خدمات، ماشین آلات، محصولات و لوازم جانبی مربوط به صنعت نساجی را به نمایش می‌گذارد. شرکت¬های فعال در صنعت نساجی و پوشاک می‌توانند تا تاریخ ۱۵ مارچ ۲۰۲۲ (۲۴ اسفند ۱۴۰۰) برای ثبت نام در این نمایشگاه اقدام کنند.

لینک ثبت نام : https://reg.itma.com/ITMA2023/Application/Application.aspx

تاریخچه و برگزارکننده نمایشگاه

کمیته ماشین سازان اروپا شامل انجمن‌ ماشین سازان کشورهای فرانسه (UCMTF )، آلمان (VDMA )، بلژیک (SYMATEX )، ایتالیا (ACIMIT )، اسپانیا (AMTEX )، هلند (GTM )، سوییس (Swissmem )، انگلستان (BTMA ) و سوئد (TIMAS )، نمایشگاه ITMA را بنیانگذاری کردند. در چندین دوره اخیر برگزاری این نمایشگاه به موسسه International MP سپرده شده است.

این موسسه یک تشکیلات حرفه‌ای در زمینه برگزاری کنفرانس و نمایشگاه‌های مهم بین المللی است. این تشکیلات تا کنون بیش از ۳۰۰ رویداد جهانی را در کارنامه خود ثبت کرده است و در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ به صورت متوالی موفق به دریافت جایزه Enterprise50 شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نقش نمایشگاه ITMA

نمایشگاه ITMA مکانی است که در آن افراد فعال در صنعت هر چهار سال یک بار برای به نمایش گذاشتن آخرین فناوری‌های پردازش نساجی و پوشاک، ماشین‌آلات و مواد، ترویج همکاری‌ها و ایجاد مشارکت‌ها گرد هم می‌آیند. این نمایشگاه جایی است که دنیای منسوجات و پوشاک را به نوآوری‌های این حوزه نزدیک می‌کند.

ITMA با بیش از ۷۰ سال خدمت به صنعت نساجی و پوشاک جهان (از سال ۱۹۵۱ تا کنون)، به عنوان بزرگترین پلتفرم تجاری در نوع خود شناخته شده است که مورد اعتماد صنعت نساجی و پوشاک جهانی است.

در سال‌های اخیر، هر قسمت از نمایشگاه ITMA حدود ۲۰۰۰۰۰ متر مربع از فضای ناخالص نمایشگاه را پوشش داده است و بیش از ۱۵۰۰ غرفه‌دار از سراسر جهان را به خود جذب کرده است. ITMA با پشتیبانی شبکه گسترده‌ای از سازمان‌های صنعتی، تامین کنندگان و خریداران بین المللی، قرار است در نسخه آتی در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده را از سراسر جهان به خود جذب کند.

 

اهداف برگذاری ITMA عبارتند از:
• ارائه یک پلتفرم پیشرو برای صنعت نساجی و پوشاک جهان برای بازاریابی و منبع راه حل‌های کارآمد و پایدار و همچنین به اشتراک گذاری دانش و شبکه
• ارتقا و تقویت صنعت ماشین آلات نساجی انجمن‌های عضو CEMATEX
• ارائه یک چرخه معقول از نمایشگاه‌ها که نه تنها به نفع ارائه دهندگان فناوری باشد، بلکه به نفع مشتریان آن‌ها نیز باشد.
• در بر گرفتن طیف وسیعی از ماشین‌آلات نساجی و پوشاک و فناوری‌های مرتبط
• نمایشگاه‌ها در بخش‌هایی دسته‌بندی می‌شوند تا سهولت بازدید خریداران را تسهیل کنند.

دوره‌های برگزاری نمایشگاه‌های ITMA

اولین نمایشگاه ITMA توسط CEMATEX در سال ۱۹۵۱ راه اندازی شد. این نمایشگاه از زمان راه اندازی هر چهار سال یک بار در شهرهای مختلف اروپا با موفقیت بزرگ برگزار می‌شود. ترتیب برگزاری نمایشگاه‌ها در سال‌های گذشته در شکل زیر مشخص شده است.

نمایشگاه ITMA که هر ۴ سال یک بار برگزار می‌شود، بزرگترین نمایشگاه بین المللی است که مورد انتظار هزاران شرکت و سازمان از صنعت نساجی و پوشاک است.

آخرین نسخه ITMA در سال ۲۰۱۹ یک موفقیت چشمگیر دیگر بود و فرصت‌های ارزشمند بی شماری را برای منبع یابی، اشتراک دانش و شبکه سازی ایجاد کرد. با مشارکت مخاطبان جهانی، ITMA مکانی برای دیدار با تصمیم گیرندگان کلیدی، تولیدکنندگان برتر منسوجات و پوشاک و صاحبان برندهای برجسته، جمع آوری اطلاعات بازار و ایجاد فعالیت‌های مشترک و تجارت است.

آمار نمایشگاه ITMA 2019

 

ITMA با نمایشگاه‌هایی که در ۲۰ بخش گسترده شده است، تنها پلتفرم تجاری است که آخرین ترندها و راه حل‌ها را برای کل زنجیره ارزش صنعت نساجی به نمایش می‌گذارد.

ITMA 2023 با موضوع تغییر دنیای منسوجات، مواد پیشرفته، اتوماسیون و آینده دیجیتال، فناوری‌های جدید و پایداری و چرخه‌ای بودن فعالیت‌ها را مورد توجه قرار خواهد داد. شما نیز می‌توانید خود را در میان بازیکنان پیشرو قرار دهید و در ITMA 2023 برای افزایش فروش، گزینه‌های همکاری، شبکه، هوش رقابتی و موارد دیگر استفاده کنید.

زمینه‌های فعالیت شرکت‌ کننده‌های نمایشگاه ITMA2023 عبارتند از: ریسندگی، بوبین پیچی، منسوجات بی بافت، بافندگی تاری پودی و بافندگی حلقوی، گلدوزی ،بریدینگ، تکمیل کالای نساجی، چاپ، تولید پوشاک، کامپوزیت‌ها، آزمایشات، لجستیک، بازیافت، نرم افزارها و اتوماسیون، مواد شیمیایی و رنگزاها، تجهیزات، خدمات، تحقیقات و نوآوری‌ها و الیاف و نخ و پارچه.

بخش کامپوزیت‌ها، بخشی است که به تازگی به نمایشگاه اضافه شده است و برای اولین بار در ITMA2023 به نمایش گذاشته خواهد شد. مطابق با نبض صنعت، ITMA بخش کامپوزیت را به نمایشگاه خود اضافه کرده است. شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند فرصت‌های جدید را کشف کرده و با خریداران در این بخش جدید ارتباط برقرار موثر برقرار کنند.

 

نوآوری در نمایشگاه ITMA2023

خلاقیت و نوآوری ضربان قلب تحول است که زیربنای تحقیق و همکاری است. شرکت کنندگان می‌توانند در ITMA محصولات و فناوری جدید خود را راه اندازی کنند، آخرین نوآوری‌های خود را اعلام کنند و جهان را در مورد مزیت رقابتی خود متقاعد کنند.

این مسئله رویداد ITMA را برای خریدارانی که به دنبال برقراری ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان هستند، جذاب می‌کند. شما می‌توانید همین امروز در این رویداد ثبت نام کنید تا یک غرفه دار شوید و مهر مشهور تایید صنعت را به دست آورید. در واقع ITMA پلتفرم ایده آلی برای اجرای نمایش‌های زنده رو در رو و جذب مشتریان احتمالی است. از این فرصت استفاده کنید تا نقاط قوت دستگاه خود را در عمل به رخ بکشید!

آمار نمایشگاه ITMA2019

آخرین ITMA در ژوئن ۲۰۱۹ در بارسلون اسپانیا برگزار شد. در این نمایشگاه ۱۷۱۷ غرفه دار از ۴۵ کشور جهان به ارائه محصولات و فناوری‌های خود پرداختند. همچنین ۱۰۶۰۰۰ بازدید کننده از ۱۳۶ کشور در نمایشگاه حضور داشتند. در این دوره فضای خالص نمایشگاهی در حدود ۱۱۴۶۰۰ متر مربع بود.
• ۹۵ درصد از غرفه‌داران مورد بررسی، نوآوری‌هایی را در ITMA 2019 راه‌اندازی کردند.
• ۸۹ درصد از غرفه داران مورد بررسی در سال ۲۰۱۹ مشتریان جدیدی را به دست آوردند؛ به این ترتیب می‌توان گفت که ITMA 2023 بهترین و باکیفیت‌ترین خریداران صنعت نساجی را دارد که آماده دیدار با شما هستند!
• ۹۷ درصد از غرفه داران مورد بررسی، سفارشاتی را به صورت حضوری دریافت کردند؛ پس می‌توانید روابط تجاری موجود خود را حفظ کنید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما را در میلان می‌بینند.

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×