اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

چهل و دومین نمایشگاه فرش هند ۲۰۲۲ – بزرگترین نمایشگاه فرش آسیا

257 خریدار فرش خارجی از 48 کشور و 280 نماینده خرید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

چهل و دومین نمایشگاه فرش هند ۲۰۲۲ – بزرگترین نمایشگاه فرش آسیا با معیاری برای دستیابی به هدف تعیین شده توسط دولت هند برای ۲۰۲۲ – ۲۰۲۳ به پایان رسید.

۲۵۷ خریدار فرش خارجی از ۴۸ کشور و ۲۸۰ نماینده خرید حضور خود را در نمایشگاه فرش هند ۲۰۲۲ ثبت کردند.

چهل و دومین نمایشگاه فرش هند با حضور تعداد زیادی از بازدیدکنندگان هر ساله در دهلی نو برپا میشود. شورای ترویج صادرات فرش، چهل و دومین دوره نمایشگاه فرش هند را از ۲۵ تا ۲۸ مارس ۲۰۲۲ در محل نمایشگاه NSIC، دهلی نو، با هدف ترویج میراث فرهنگی و به نمایش گذاشتن مهارت های بافندگی فرش دستباف هندی در میان صنعتگران فرش دستباف هندی و خریداران خارج از کشور برگزار می کند.

۲۵۷ واردکننده فرش عمدتا از آرژانتین، استرالیا، آذربایجان، بنگلادش، بلژیک، برزیل، کانادا، کاستاریکا. کرواسی، دانمارک، مصر، فنلاند، فرانسه، آلمان، غنا، گواتمالا، اندونزی، ایران، اسرائیل، ایتالیا، ژاپن، اردن، کنیا، قرقیزستان، لیتوانی، موریس، مکزیک، نپال، هلند، فلسطین، لهستان، پرتغال، قطر، رومانی، روسیه، سنگاپور، اسلواکی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سریلانکا، سوئد، سوئیس، تایلند، تونس، ترکیه، امارات متحده عربی، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و ۲۸۰ نماینده خرید حضور خود را در مگا اکسپو فرش هندوستان شرکت کردند.

جو هینسون، یک خریدار از ایالات متحده گفت که این اولین بار است که او به هند می رود. “نمایشگاه شگفت انگیز بود و محصولات واقعاً از مواد طبیعی و دست ساز با کیفیت برتر ساخته شده بودند. ما در آینده نزدیک فرصت های تجاری خوبی را با شرکای هندی و محصولات هندی با کیفیت خواهیم داشت زیرا صنایع دستی غنی هند تقاضای زیادی در بین خریداران آمریکایی دارد.”

Angel Lackrin خریدار دیگری از کشور انگلستان و  از فروشگاه‌های زنجیره‌ای ICE 2022 بود که در آن عمدتاً فرش‌های دست‌باف هندی به فروش می‌رسد. خانم انجل در مورد نمایشگاه گفت:  این باعث صرفه جویی در زمان، انرژی و پول من شد که در غیر این صورت برای ملاقات جداگانه با هر یک از این تولیدکنندگان باید انجام می دادم. هماهنگی‌ها و برگزاری نمایشگاه در سطح جهانی بود و من شخصاً می‌خواهم از CEPC برگزار کننده این رویداد تشکر کنم که این نمایشگاه را پس از ۲ سال از گذشت کرونا به یک رویداد پربار و سودآور تبدیل کرد. من مشتاقانه منتظر شرکت در نمایشگاه بعدی هستم.”

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

آقای عمر حمید، رئیس CEPC، در سخنان پایانی خود گفت: “در حالی که جنگ بین روسیه و اوکراین از قبل آغاز شده بود، هرگز تحمل چالش برگزاری چنین رویداد بزرگی آسان نبود. جنگ، کرونا، اوضاع مبهم اقتصاد جهانی و … دعوت و حضور خریداران در نمایشگاه را به کار دشواری تبدیل کرده که خوشبختانه توانستیم آن را انجام دهیم.”

او در ادامه گفت: «کسی برای شروع باید ابتکار عمل را به دست می‌گرفت. این نمایشگاه صنعت فرش هندوستان را نقطه عطفی به جلو خواهد برد و به آنها برای کل سال تجارت خواهد داد. از آنجایی که ما باید به هدف تعیین شده برای صنعت خود برای سال ۲۰۲۲-۲۳ دست یابیم، گام های خود را برای پیشبرد و تحقق اهدافمان برداشته ایم.”

 

این نمایشگاه فرصت های بازار جدیدی را برای صنعت فرش هندوستان ایجاد کرده و به صادرکنندگان فرش کوچک و متوسط ​​هندی کمک می کند تا محصولات خود را به کشورهای  خارجی صادر کنند. در نهایت، این یک فرآیند در حال انجام، در مقیاس وسیع‌تر است و در طرح «نام تجاری ساخت هند» در بازارهای صادراتی بسیار مؤثر است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×