اخبار فرش ماشینی

کارگاه تولید پوشاک در آتش سوخت

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید پوشاک و تریکو درخیابان منوچهری خبر داد.

به گزارش جام نیوز، سیدجلال ملکی در گفتگو با مهر گفت: در ساعت ۸:۵۴ صبح امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان سه طبقه که کارگاه تولید پوشاک بود مطلع شدند و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی تشک نجات، و خودروی تنفسی عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: محل حریق یک کارگاه ۱۰۰ متری تولید پوشاک و تریکو در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه بود که محل کاملا شعله ور و مقدار زیادی نیز مواد قابل اشتعال مانند دوک نخ، پارچه و لباس آماده بود.

ملکی گفت : آتش‌نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و قبل از سرایت حریق به کارگاه‌های مجاور آتش‌ را اطفاء کردند. گفتنی است، خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی در بر نداشت اما خسارت مالی فراوانی برجای گذاشت آتش‌نشانان نیز پس از تخلیه دود و ایمن سازی محل در ساعت ۱۰:۱۹ دقیقه عملیات را به پایان بردند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته این مقام مسئول در آتش‌نشانی علت حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×