اخبار فرش ماشینی

حضور شخصیت‌های برجسته در رونمایی از کمپین خرید بخیر شرکت قالی سلیمان

در یک مراسم رسمی در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه فرش ماشینی و موکت تهران شخصیت‌های برجسته از جمله آقای مصطفی راغب، هنرمند معروف موسیقی کشور، دکتر کاظمی دینان، رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو- ایران، دانیال اسماعیلی فر، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، پرویز عطایی، قائم مقام انجمن فرهنگ‌سازی و کاربرد اقتصاد مقاومتی، کاظم اکبرپور، رئیس سابق نمایشگاه بین‌المللی تهران و چند تن دیگر از چهره‌های فرهنگی و هنری کشور در رونمایی از پوستر طرح کمپین خرید بخیر باشگاه مشتریان شرکت قالی سلیمان حضور یافتند.

در این مراسم، آقای سعید منزوی، مدیرعامل شرکت قالی سلیمان، به تشریح اهداف اجتماعی شرکت و تأکید بر مسئولیت‌های اجتماعی و خیریه این شرکت پرداخت. او اعلام کرد که تاکنون شرکت قالی سلیمان با راه‌اندازی کمپین خرید بخیر، یک بخش از سود حاصل از فروش محصولات خود را به امور خیریه اختصاص داده و این اقدام خریداران را نیز در این مسیر خداپسندانه شریک می‌کند.

آقای مصطفی راغب، هنرمند معروف کشور، در سخنان خود به اهمیت فعالیت‌های خیریه و انسان‌دوستانه شرکت قالی سلیمان اشاره کرد و امیدواری خود را بیان کرد که این اقدامات در کشور ما برای مدتی طولانی ادامه داشته و به فرهنگ جامعه ایران افزوده شود.

همچنین، دانیال اسماعیلی فر، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، نیز در این مراسم تأکید کرد که کارهای خیریه و انسان‌دوستانه در جامعه ایران تأثیر مثبت زیادی دارد و حمایت از افراد نیازمند امری ارزشمند است.

این مراسم با امضای دانیال اسمائیل فر و مصطفی راغب روی تابلوی رونمایی از کمپین خرید بخیر به پایان رسید.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×