اخبار نساجیگزارش نمایشگاه ها

ثبت نام نمایشگاه دموتکس چین/شانگهای ۲۰۲۴ آغاز شد!

نمایشگاه دموتکس چین (DOMOTEX asia/CHINAFLOOR) که بزرگترین نمایشگاه کفپوش است از ۲۸ تا ۳۰ می ۲۰۲۴ در شانگهای برگزار می شود و از شرکت کنندگان در سراسر جهان استقبال می کند و نوآوری ها و فرصت های تجاری جدید را از تمام بازارهای کفپوش آسیا به نمایش می گذارد.

خریداران انواع کفپوش ها هم اکنون می توانند با ثبت نام در این نمایشگاه به بیست و ششمین دوره از این نمایشگاه دسترسی داشته باشند. این نمایشگاه در سال ۲۰۲۴ بیشتر گسترش یافته است و انتظار می‌رود بیش از ۱۶۰۰ غرفه‌دار در فضایی به مساحت ۲۳۰۰۰۰ متر مربع، در ۸ سالن در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های ملی (NECC – Hongqiao) محصولات خود را به نمایش بگذارند. کفپوش های سخت، بزرگ‌ترین بخش نمایشگاه امسال می باشد که ۴ سالن با محصولاتی نظیر انواع کفپوش‌های ارتجاعی، چوبی، لمینت، چوب پنبه‌ای و بامبو و … را اشغال می‌کند. ۲.۵ سالن در اختیار تولیدکنندگان فرش، قالیچه و فناوری فرش خواهد بود. بقیه فضا به فناوری کفپوش، کفپوش ورزشی و همچنین محصولات تکمیلی مانند درهای چوبی، تخته های دیواری و غیره اختصاص خواهد یافت.

ثبت نام برای بازدید کنندگان

 توماس بارت که یکی از بنیانگذاران و سازمان دهندگان این رویداد و رئیس CFL Flooring است گفت “DOMOTEX asia/CHINAFLOOR نه تنها چین، بلکه کل منطقه آسیا را نمایندگی می کند. علیرغم چالش‌های اقتصادی فعلی که کل جهان با آن مواجه است، چین همچنان فرصت‌های زیادی را به عنوان یک نیروگاه تولیدی و یک بازار مصرف عظیم ارائه می‌کند. سایر بازارهای آسیای جنوب شرقی نزدیک نیز با سرعت زیادی در حال رشد هستند. نمایشگاه ما تنها رویداد بین المللی اختصاصی در منطقه است که به جامعه کفپوش کمک می کند تا از فرصت های جدید در سراسر آسیا استفاده کند”.

شرکت های پیشرو در این صنعت مانند Classen، Daejin، Eletile، Hawk، HMTX، KDF، Lamett / CFL Flooring، LX Hausys، Sanyi، Unilin، Azumi، Bona، Homag (کفپوش سخت و کفپوش)، Bulckaert، Haima، بافندگان شرقی ، Paulig، Standard Carpet، Voxfloor (Carpet)، Freudenberg، Universal Fibers، Groz-Beckert، Staubli، Trutzschler، Vandewiele، Zimmer (Carpet Tech)، قبلاً مشارکت خود را در نسخه ۲۰۲۴ تأیید کرده اند.

ثبت نام نمایشگاه DOMOTEX asiaCHINAFLOOR 2024 باز شد!

آدام کوزلوسکی، معاون فروش در گروه کلاسن گفت: “ما در DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR 2024 شرکت خواهیم کرد زیرا معتقدیم بازارهای آسیای شرقی آینده پرباری دارند. ما به‌ عنوان یک تولیدکننده آلمانی، مجموعه‌ای از محصولات گسترده‌ای از کف‌ پوش ها را ارائه میدهیم که در تأسیسات تولید آلمان توسعه و تولید می‌شوند و می‌خواهیم آن‌ ها را به بازار آسیا عرضه کنیم. ما با بازارهای چین و سایر بازارهای آسیایی به طور جدی برخورد می کنیم و توسعه خود را در آنجا برنامه ریزی می کنیم”.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ثبت نام برای بازدید کنندگان

از آنجایی که چین به تسهیل روابط تجاری با جهان ادامه می دهد، این نمایشگاه انتظار دارد در سال ۲۰۲۴ از تعداد فزاینده ای از بازدیدکنندگان بین المللی استقبال کند. شهروندان کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، هلند، تایلند، مالزی، سنگاپور و غیره هم اکنون می توانند بدون ویزا از چین بازدید کنند و این لیست همچنان در حال افزایش است. سازمان‌دهندگان این رویداد همچنین به برنامه ریزی هایی برای خریداران تأکید می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که این پلتفرم در بهترین حالت به بازیابی روابط تجاری در صنعت کف‌پوش بین چین، آسیا و جهان کمک می‌کند.

ثبت نام نمایشگاه DOMOTEX asiaCHINAFLOOR 2024 آغاز شد!

بیش از ۱۵۰ خریدار بین المللی و چندین هیئت خریدار از کشورهای مختلف در سال ۲۰۲۴ حضور خواهند داشت. خریداران منتخب میتوانند از اقامت رایگان، فعالیت های مسابقه سازی، دسترسی به سالن اختصاصی، دسترسی رایگان به همه رویدادها و سمینارها در محل و همچنین سرگرمی های مختلف بهره مند شوند.

نمایشگاه دموتکس چین (DOMOTEX asia/CHINAFLOOR 2024)، مانند گذشته، هم زمان با نمایشگاه  R+T آسیا – نمایشگاه تجاری پیشرو برای صنعت سایه‌بان، خورشید و درب – برگزار می‌شود.

ثبت نام نمایشگاه DOMOTEX asiaCHINAFLOOR 2024 آغاز شد!

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×