اخبار نساجیمد و پوشاک

آموزه‌های رویداد IFCO 2024 استانبول

نویسنده: دکترکامران داوری نیکو رایزن بازرگانی ایران در ترکیه

نمایشگاه İstanbul Fashion Connection هفده الی نوزده مرداد۱۴۰۳ میزبان متخصصان، طراحان، تولیدکنندگان، خریداران و طرفداران برندهای معتبر پوشاک در مرکز نمایشگاهی استانبول (IFM) بود.

هیات‌های تجاری ایرانی نیز در این نمایشگاه حضور، بازدید و مراودات بازرگانی داشتند.

در کنار نمایشگاه، رویدادهای جنبی، کارگاه‌های آموزشی،فوتواستودیو، رپرتاژ، آتلیه مد، پنل‌ها و سمینارها و فضاهای مساعد برای شبکه‌سازی پیش‌بینی شده بود.

افراز و اجرای دو زون نمایشگاهی با معماری متفاوت، معناگرا و جالب توجه ذیل عناوین: Reshaping the Future و Trend Area محلی برای عرضه ایده‌های خلاقانه و نوآورانه فراهم آورده بود.

آکادمی مد استانبول (İMA) با شناسایی استعدادهای جوان و ترکیب هنر، خلاقیت، مهندسی و تجارت، ضمن تربیت مستمر نیروی حرفه‌ای، به رفع نیاز بازار پرداخته و در کانون عرضه و تقاضای بازار مد و فشن ایفای نقش داشته و دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

توجه به جنبه‌های نوآورانه صنعت پوشاک، مد و فشن (مانند: استفاده از ترکیبات و مواد جدید در البسه، سنجش و رصد دقیق روندهای تولید و مصرف پوشاک، همآفرینی محصول جدید با مشتری ضمن اجرای فرآیند تحقیق‌ و توسعه (R&D)، اشاعه و ترویج تولید چابک (Agile Production)، توسعه تولید ناب (Lean Production)، توجه اکید به زیستارگرایی، ترویج و توسعه استفاده از مواد ارگانیک و نانو مواد، استفاده بهره‌ورانه از مواد دورریز و بازیافتی، توجه به اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت اجتماعی، ملاحظات جهانی و توجه به مقوله چندفرهنگی در طراحی لباس و …) از آموزه‌های این رویداد بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×