اخبار نساجی

بی‌اطلاعی تولیدکنندگان بخش خصوصی از نامه بانک مرکزی

 

بی‌اطلاعی تولیدکنندگان بخش خصوصی از نامه بانک مرکزی

در حالی که طی چند روز گذشته صحبت از نامه‌ای که بانک مرکزی به تولید‌کنندگان نوشته و در آن خواسته که خود را برای فاز دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها آماده کنند، زیاد است، اما هیچ‌ کس از متن این نامه مطلع نیست.

قاعدتا این نامه باید به تولید‌کنندگان عمده و به خصوص اعضای اتاق‌های بازرگانی و تهران نوشته می‌شد، اما تماس‌های متعدد با افراد مختلف عضو این اتاق‌ها نشان داد که چنین نامه‌ای به دست هیچ‌کدام از آنها نرسیده است.

محسن بهرامی – عضو اتاق ایران، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که متن این نامه را ندیده است، گفت من هم از رسانه‌ها مطلع شدم که ظاهرا چنین نامه‌ای نوشته شده، اما متن آن را ندیده‌ام.

او افزود: براساس شنیده‌ها این نامه به تولید‌کنندگان آگاهی داده که برای اجرای فاز دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها آماده باشند، اما این‌که جزییات این نامه چیست، من از آن اطلاعی نداریم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

جمشید عدالتیان – دیگر عضو اتاق ایران، نیز با اظهار بی‌اطلاعی از متن این نامه گفت: من هم از طریق رسانه‌ها نسبت به این نامه مطلع شدم، ولی مشخص نیست که این نامه به چه کسانی نوشته شده است.

وی ادامه داد: قاعدتا اگر چنین نامه‌ای نوشته شده بود، باید ما آن را دریافت می‌کردیم، چون به هرحال اعضای اتاق‌های ایران و تهران بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان کشور هستند.

هم‌چنین عبدالرحمان سلیمانی – نایب رییس اتاق ایران، با بیان اظهاراتی مشابه، از مشاهده چنین نامه‌ای اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: ممکن است چنین نامه‌ای به روسای اتاق‌ها نوشته شده باشد.

خبرنگار ایسنا این موضوع را از یحیی ال‌اسحاق از رییس اتاق تهران پیگیری کرد که وی نیز با اعلام این‌که چنین نامه‌ای را ندیده است، گفت: من هم در رسانه‌ها متوجه شدم که ظاهرا بانک مرکزی چنین نامه‌ای را نوشته، اما به متن آن دسترسی پیدا نکردم.

او افزود: با توجه به اظهارات رییس جمهور در مشهد به نظر می‌رسد فاز دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها به زودی آغاز می‌شود؛ با این وجود اگر محور فاز دوم، تولید و تولید‌کننده و حمایت از آنها باشد، به نظر می‌رسد که این بخش آمادگی اجرای فاز دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها را دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×