اخبار نساجی

توافق در مذاکرات با ۱+۵ دلار را تا یک هزار و ۴۰۰ تومان ارزان می‌کند

 

توافق در مذاکرات با 1+5 دلار را تا یک هزار و 400 تومان ارزان می‌کند

انتظار می‌رود در صورت دستیابی به توافق سازنده از سوی دو طرف مذاکره کننده در ۵+۱، در دو تا سه هفته اول دلار در بازار ارز تا سطوح ۱هزار و ۴۰۰ تومان نزول کند.

یک کار‌شناس بورس فلزات گفت: روند نزولی قیمت فولاد در کشور ادامه دارد.

محمود امامی فر در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به قیمت فولاد طی هفته گذشته اظهار داشت: در هفته گذشته شمش فولاد ۱ هزار و ۵۰ تومان معامله شد که قیمت این محصول در هفته جاری به ۹۷۰ تومان رسیده است.

وی همچنین بالا‌ترین قیمت میل گرد در این هفته را ۱ هزار و ۲۵۰ تومان عنوان کرد و گفت: این محصول در ماه گذشته ۱ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه نرخ ارز تاثیر مستقیمی بر واردات فولاد دارد تصریح کرد: واردات محصولات میانی و نورد به اندازه کافی انجام می‌شود و با وجود داشتن کارخانه نورد در کشور دولت باید در خصوص واردات شمش فولاد به کشور و تبدیل آن به محصولات فولادی تسهیلات بیشتری را فراهم کند.

وی گفت: انتظار می‌رود در صورت دستیابی به توافق سازنده از سوی دو طرف مذاکره کننده در ۵+۱، در دو تا سه هفته اول دلار در بازار ارز تا سطوح ۱هزار و ۴۰۰ تومان نزول کند و همسو با آن بازار سهام متلاطم شده ولی پس از آن با متعادل شدن معاملات، فضایی مناسب برای خرید و فروش سهام فراهم شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×