اخبار نساجی

پایان پروژه مسکن مهر تا سال ۹۲

 

پایان پروژه مسکن مهر تا سال 92

معاون وزیر راه و شهرسازی در حالی که پایان پروژه‌ مسکن مهر تا پایان نیمه‌ی اول سال ۹۲ را حتمی اعلام کرده است، تحویل ۷۰ هزار واحد مسکونی مهر را تا پایان سال جاری اعلام کرد.

به گزارش مشرق ،رستمیان ،معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی زمان اتمام پروژه‌ی ملی مسکن مهر اظهار کرد: همه سعی و تلاش ما این است که زحمت را برای دولت‌های بعد کم‌تر و تا حد امکان پروژه را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: در پروژه‌ی مسکن مهر برنامه‌ی تجمعی ساخت ۴۲۰ هزار واحد بوده و ساخت نزدیک به ۷۰ هزار واحد آن به تازگی شروع شده است.

رستمیان با تاکید بر این‌که ساخت این ۷۰ هزار واحد از خرداد‌ماه شروع می‌شود، گفت: در نیمه‌ی اول سال ۹۲ ساخت این‌ها را تمام و به متقاضیان تحویل می‌دهیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ۲۳ هزار واحد آماده تحویل، در حال حاضر دارای سند است و تلاش می‌کنیم همه زمان با تحویل سایر واحد سند‌های آن نیز صادر شود.

وی درباره‌ی تعداد واحد‌هایی که در سال ۹۱ آماده تحویل می‌شود، خاطرنشان کرد: در حدود ۷۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید با قیمت هر متر ۳۳۰ هزار تومان تحویل متقاضیان داده می‌شود.

وی درباره زیرساخت‌های شهرهای جدید بیان کرد: هر واحدی که تحویل داده شود، دارای خدمات زیرساخت است و هیچ واحدی بدون زیرساخت تحویل متقاضی نمی‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×