اخبار نساجی

سردرگمی متقاضیان مسکن مهر

 

سردرگمی متقاضیان مسکن مهر

مشاهدات حاکی از این است که به رغم اعلام رسمی ثبت نام از روز سه‌شنبه شانزدهم خرداد ماه، اما روز گذشته هیچ یک از این دفاتر مدارک ثبت نام را تحویل نمی‌گرفتند و فقط به توزیع فرمهای ثبت نام می‌پرداختند.

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، ثبت نام مسکن مهر پردیس در شرایطی از روز گذشته با استقبال گسترده تهرانی‌ها آغاز شد که اطلاع رسانی ناکافی و بعضا عدم هماهنگی دفاتر پستی در شروع همزمان ثبت نام متقاضیان را با مشکلاتی مواجه کرده است.

همچنین به رغم انتشار فرم‌های ثبت نام در سایت‌ شرکت عمران پردیس و سایت وزارت راه و شهرسازی اما دفاتر پستی فرمهای اینترنتی را به رسمیت نشناخته و تنها فرمهای ممهور خود را قبول می‌کنند که باید مبلغی توسط متقاضی برای آنها پرداخت شود.

ثبت نام در دفتر پستی چهارراه لشگر از اولین دقایق ساعت کاری امروز(چهارشنبه) با استقبال گسترده روبرو شد بطوریکه برای دریافت فرم‌های مربوطه صف طولانی تشکیل شده بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در این میان آنچه بیش از هر چیز دیگری به چشم می آمد و متقاضیان را دچار سردگمی کرده بود عدم آگاهی متصدیان پست از روال ثبت نام و ارسال مدارک بود، بطوریکه برای مثال پرسش‌های متقاضیان درباره الزام اسکن مدارک توسط خود فرد یا الزام محضری بودن اقرارنامه عدم مالکیت مسکن با بی‌اطلاعی کارکنان روبرو می‌شد.

دفتر پستی خیابان ایرانشهر که روز گذشته تمام فرم‌های ثبت نام را توزیع کرده بود، روز آرام تری داشت، اما نکته جالب توجه این بود که این دفتر دریافت مدارک متقاضیان را به روز شنبه موکول کرده و هیچ مدرکی را تحویل نمی‌گرفت.

روند ثبت نام در دفتر پستی میدان هفتم تیر وضعیت بهتری داشت. در این دفتر پستی نیز فرم‌های ثبت نام به اتمام رسیده بود ولی دریافت مدارک متقاضیان صورت می‌گرفت.

در شرایطی که برای ثبت نام مسکن مهر پردیس فرصت یک ماهه در نظر گرفته شده به نظر می‌رسد با توجه به استقبال گسترده متقاضیان، سهمیه ۴۰ هزار واحدی مرحله اول ثبت نام ظرف همین روزهای آغازین به اتمام برسد.

نگرانی از اتمام واحدهای در نظر گرفته شده برای مرحله اول ثبت نام آشفتگی متقاضیان را به همراه داشته و در این میان اطلاع رسانی ناکافی درباره روال ثبت نام مشکلاتی را برای آنها بوجود آورده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×