اخبار نساجی

نرخ بیکاری بروجرد با احیاء نساجی کاهش می‌یابد

 

نرخ بیکاری بروجرد با احیاء نساجی کاهش می‌یابد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: توسعه وحمایت از صنایع تبدیلی وتکمیلی تنها درسایه توجهات دولت به عنوان متولی سیاست‌گذاری‌های کلان می‌سر است.

بهرام بیرانوند با بیان اینکه در صورت رفع مشکلات صنایع نساجی بروجرد نرخ بیکاری به طور محسوس کاهش می‌یابد، به خبرنگار ایلنا در بروجرد گفت: صنعتگران بدون هیچ مشکلی حاضر به تولید بیشتر با بهترین کیفیت هستند و دولت باید با یک برنامه‌ریزی کاربردی تسهیلات ویژه‌ای را برای سرمایه‌گذاران در این بخش مهیا کند تا با رفع مشکلات جدی این صنعت زمینه اشتغال بسیاری از فارغ‌التحصیلانی که اکنون بیکار هستند فراهم شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس نهم درباره توسعه صنعت کشاورزی نیز اظهارداشت: صنایع تبدیلی بخش کشاورزی به عنوان حلقه تمام کننده زنجیره ارزش محصولات کشاورزی، نقشی اساسی در توسعه پایدار این بخش داشته و از ایجاد ضایعات در محصولات کشاورزی جلوگیری می‌کند.

بیرانوند با اشاره به اینکه جمعیت جوان در کشور، می‌تواند فرصت مناسبی برای رشد و توسعه باشد، افزود: این جمعیت جوان نیازمند اشتغال پایدار هستند و یکی از زمینه‌های اصلی فراهم‌سازی این اشتغال، توجه به حوزه صنعت است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس یاد آور شد: برای نیل به اهداف اقتصادی کشور، باید مزیت‌ها و پتانسیل‌های بومی را فعال کرد و به همین دلیل نیز ایجاد صنایع تبدیلی از مناسب‌ترین مزیت‌ها به شمار می‌آید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×