اخبار نساجی

کاهش کارگران ریسندگی کاشان

 

کاهش کارگران ریسندگی کاشان

فرماندار کاشان از کاهش کارگران کارخانه ریسندگی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمک‌های دولتی، ترسیم و اصلاح ارکان کارخانه ریسندگی کاشان از جمله اقداماتی است که طی یک سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: با انجام اقدامات صورت گرفته تعداد ۲۷۰ نفر از کارگران کارخانه ریسندگی کاشان که از شرایط بازنشستگی برخوردار بودند بازنشست شدند.

معاون استاندار اصفهان یادآور شد: با بازنشست شدن این تعداد از کارگران کارخانه ریسندگی کاشان تعداد کارگران این واحد صنعتی از یک‌هزار و ۷۳ نفر به ۸۰۳ نفر کاهش یافت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

جوادی، همچنین از تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتن تعداد ۱۲۰ نفر از کارگران کارخانه ریسندگی کاشان خبر داد و افزود: کاهش نیروی انسانی در کارخانه ریسندگی کاشان با هدف توانمندی این واحد صنعتی برای ادامه فعالیت انجام شده است.

معاون استاندار اصفهان در ادامه از آغاز فرآیند اصلاح ساختار کارخانه ریسندگی کاشان خبر داد و گفت: با فراهم شدن فرآیند آغاز اصلاح ساختار کارخانه ریسندگی کاشان، شرایط برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی فراهم شده است.

به گفته وی با تدابیر و اقدامات انجام گرفته طی یک سال گذشته صنایع شهرستان کاشان با وجود تحریم‌های اقتصادی از شرایط خوبی برخوردار است.

شهرستان کاشان با بیش از یک‌هزار واحد صنعتی فعال به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی مطرح کشور است که عمده صنایع این شهرستان در بخش صنعت نساجی به ویژه فرش ماشینی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×