اخبار نساجی

توافق ایران و ترکیه برای راه اندازی شرکت های تهاتری تجاری

 

توافق ایران و ترکیه برای راه اندازی شرکت های تهاتری تجاری

    اکرم دمیرتاش رییس اتاق تجارت و بازرگانی ازمیر ترکیه گفت: درباره راه اندازی متقابل شرکت های تهاتری ˈبارترˈ با اتاق تجارت و بازرگانی ایران به توافق رسیده ایم.

به گزارش ایرنا ، وی در گفت وگو با خبرگزاری نیمه دولتی ترکیه ˈ آناتولیˈ با اشاره به تحریم های اعمال شده توسط آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران افزود: برای ادامه تبادلات تجاری بین دو کشور با اتاق تجارت و بازرگانی ایران درباره تاسیس متقابل شرکت های تهاتری که امکان تجارت بین دو کشور را فراهم می کند، به توافق رسیده ایم.

رییس اتاق تجارت و بازرگانی ازمیر به جمعیت ۷۵ میلیونی ایران و اینکه این کشور هجدهمین اقتصاد بزرگ جهان را داراست، اشاره کرد و ادامه داد: ما نمی توانیم این مساله را از نظر دور داریم. ایران امروز به دلیل تحریم های اعمال شده با برخی دشواری ها روبه رو است اما برای کاهش تاثیرات منفی تحریم ها ما آنچه را که را می توانیم ، انجام خواهیم داد و تاسیس متقابل شرکت های تهاتری ˈبارترˈ در ازمیر و تهران از سوی اتاق های تجارت و بازرگانی دو طرف یکی از این اقدامات است.

به گفته دمیرتاش با تاسیس شرکت های بارتر امکان گسترش تجارت بین دو طرف بدون مبادله پول و با مبادله اجناس امکان پذیر می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×