اخبار نساجی

۲۰ میلیارد دلار امسال به بودجه صندوق توسعه ملی افزوده می‌شود

دودانگه :

۲۰ میلیارد دلار امسال به بودجه صندوق توسعه ملی افزوده می‌شود

با توجه به وضعیت قیمت نفت پیش بینی می‌شود در سال جاری علاوه بر منابع کنونی صندوق، چیزی حدود ۵/۱۹ تا ۲۰ میلیارد دلار دیگر به بودجه صندوق توسعه ملی اضافه شود.

ایلنا: عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به وضعیت منابع این صندوق اعلام کرد: سرمایه صندوق در سال گذشته ۳۰ میلیارد دلار بود که برای حدود ۵/۱۴ میلیارد دلار آن قرارداد عاملیت با بانک‌های مربوطه منعقد شد.

محمود دودانگه ضمن بیان این مطلب در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: از ۵/۱۴ میلیارد دلار قرارداد عاملیت منعقد شده میان صندوق با بانک های عامل، حدود پنج میلیارد دلار در سال گذشته عملیاتی و اجرایی شد که برمبنای آن هم اکنون کل منابع صندوق نزدیک به ۲۵ میلیارد دلار است.

وی در خصوص پیش بینی درآمدهای این صندوق در سال جاری نیز مطرح کرد: با توجه به وضعیت قیمت نفت پیش بینی می‌شود در سال جاری علاوه بر منابع کنونی صندوق، چیزی در حدود ۵/۱۹ تا ۲۰ میلیارد دلار دیگر به بودجه صندوق توسعه ملی اضافه شود.

دودانگه اضافه کرد: در حال حاضر بانک هایی چون؛ صنعت و معدن، توسعه صادرات، توسعه تعاون، سپه، کشاورزی و صندوق توسعه کشاورزی به عنوان بانک‌های عامل طرف قرارداد صندوق توسعه ملی در حال فعالیت هستند که پیش بینی می‌شود در سال جاری به تعداد بانک‌های عامل افزوده شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×