اخبار نساجی

پیشنهاد استفاده از کارت اعتباری ارزی برای تسهیل مبادلات

 

پیشنهاد استفاده از کارت اعتباری ارزی برای تسهیل مبادلات

رئیس شبکه انجمن های صنعتی و معدنی ایران ،پیشنهاد داد: بانک مرکزی برای حل مشکل کمبود فیزیکی ارز، کارتهای الکترونیکی و اعتباری ارزی برای مشتریان صادر کند.

بیژن پناهی زاده  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،با اشاره به مزایای صدور کارتهای الکترونیکی ارزی برای مشتریان اظهار داشت:امنیت بیشتر برای دارنده ارز، رفع مشکل کمبود فیزیکی ارز در بازار، انتقال آنلاین ارز از حساب ارزی شخص دارنده حساب به کارت افراد دیگر، حل مشکل امنیتی نقل وانتقال فیزیکی ارز ، اعطای سود ارزی به موجودی حساب ارزی، و جلوگیری ازخرید وفروش ارزهای قلابی ازجمله مزایای این طرح است.

وی ادامه داد:همچنین  جلوگیری از اتلاف وقت متقاضیان خرید و فروش ارز، جلوگیری از دلالی وسفته بازی ، جمع آوری نقدینگی ارزی مردم و پشتوانه نمودن آن برای اقتصاد و فعالیتهای تولیدی از دیگر مزایای کارت اعتباری ارزی محسوب می شود.

رئیس شبکه انجمن های صنعتی ومعدنی گفت : در صورت اجرای این کار ، مبالغ بسیار زیاد و قابل توجهی ارز در بانک ها سپرده می شود و می توان با اعتبار این ارزها وضعیت اقتصادی رادر داخل و خارج از کشورارتقاء بخشید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پناهی زاده تصریح کرد:از دولت و بانک مرکزی درخواست داریم که با تضمین پرداخت اصل و سود این سپرده های ارزی دارندگان ارز را برای افتتاح حساب و دریافت کارتهای الکترونیکی ارزی ترغیب و مطمئن کنند ،تا صاحبان حساب ارزی در هر زمان و به هر میزان ، بتوانند از حساب های ارزی وکارت الکترونیکی خود ارز دریافت کنند.

رئیس شبکه انجمن های صنعتی و معدنی ایران خاطرنشان کرد:در صورت اجرای این طرح ، طبق مواردگفته شده می توان در کمترین زمان، مشکل کمبود فیزیکی ارز را در کشور حل کرد وگام بزرگ دربرابرتحریم های ناجوانمردانه غرب برداشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×