اخبار نساجی

کاهش ۲۱ درصدی مبادلات تجاری ایران و آلمان در نوامبر ۲۰۱۴

 

 مبادلات تجاری ایران و آلمان در یازدهمین ماه ۲۰۱۴ با کاهش ۲۱ درصدی مواجه شد و به ۲۰۲ میلیون یورو رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری کمیسیون اروپا(یورو استات) از کاهش مبادلات تجاری ایران و آلمان در یازدهمین ماه سال ۲۰۱۴ و افزایش مبادلات ایران با ایتالیا در این ماه خبر داده است.

کل مبادلات تجاری ایران و آلمان که در اکتبر ۲۰۱۴ بالغ بر ۲۵۷ میلیون یورو اعلام شده بود در نوامبر ۲۰۱۴ با کاهش ۲۱ درصدی به ۲۰۲ میلیون یورو رسیده است.

صادرات آلمان به ایران در نوامبر ۲۰۱۴ با افت ۲۱ درصدی نسبت به ماه قبل از آن مواجه شده و به ۱۸۲ میلیون یورو رسیده است. آلمان در ماه اکتبر ۲۳۲ میلیون یورو کالا به ایران صادر کرده بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

واردات آلمان از ایران نیز در ماه نوامبر ۲۰ درصد کاهش داشته و از ۲۵ میلیون یورو در ماه اکتبر به ۲۰ میلیون یورو در این ماه رسیده است.

بر اساس این گزارش مبادلات تجاری ایران و ایتالیا در یازدهمین ماه ۲۰۱۴ با رشد ۴ درصدی نسبت به ماه قبل از آن مواجه شده و به ۱۸۷ میلیون یورو رسیده است. در ماه قبل از آن مبادلات دو کشور ۱۷۹ میلیون یورو اعلام شده بود.

صادرات ایتالیا به ایران در نوامبر ۲۰۱۴ با رشد ۱ درصدی نسبت به ماه قبل از آن به ۱۱۵ میلیون یورو و واردات از ایران با رشد ۱۱ درصدی به ۷۲ میلیون یورو رسیده است.

صادرات ایتالیا به ایران در اکتبر ۲۰۱۴ بالغ بر ۱۱۴ میلیون یورو و واردات از ایران ۶۵ میلیون یورو اعلام شده بود.

انتهای پیام//

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×