اخبار نساجی

برای رشد تولید ملی با قاچاق مبارزه کنیم

 

جلوگیری از ورود کالای قاچاق بهترین حمایت از تولید کننده و فعال اقتصادی است که کار قانونی انجام می دهد.

مجیدرضا حریری نایب رئیس اتاق مشترک ایران و چین در خصوص الزامات حمایت از تولید ملی به خبرنگار خبرگزای موج اظهار داشت: ارتقاء و رشد تولید ملی ظرف یک سال رخ نمی دهد؛ باید با برنامه ریزی دقیق اقداماتی را طی سال جاری به نفع تولید کشور انجام دهیم و نتیجه اصلی کار را در سال بعد برداشت کنیم.

این عضو اتاق بازرگانی تهران، اولین اولویت را کنترل قاچاق کالا به کشور دانست و گفت: مهمترین اقدامی که باید سریعا توسط مسئولین پیگیری و اجرا شود، جلوگیری از ورود کالای غیر قانونی(قاچاق) به کشور است؛ این بهترین حمایت از تولید کننده و فعال اقتصادی است که کار قانونی انجام می دهد.

وی ادامه داد: عزم جدی برای ممانعت از ورود کالای غیر قانونی به کشور در کوتاه مدت می تواند به تولیدکننده انگیزه بدهد مگر اینکه منفعتی از ورود کالای قاچاق به کشور برای افرادی باشد.

رئیس کمیته مشترک همکاری های اقتصادی ایران و کرواسی با اشاره به شکل گیری عزمی واحد در این خصوص گفت: باید عزم جدی ارتقاء تولید ملی در مقابل ورود کالای قاچاق به کشور گرفته شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

حریری در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که قاچاقچی اسلحه یا تروریست اقدام به ورود سلاح به کشور را داشته باشند یا اگر بخواهند از داخل ایران تردد کنند سریعا دستگاه های امنیتی آن را شناسایی می‌کند، چطور است که کانتینتر کانتینتر جنس قاچاق دیده نمی‌شود.

 

دریافت فرم اشتراک مجله

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×