اخبار فرش ماشینیمقالات فرش ماشینی

راهنمای بهترین شرکت ها و برندهای چمن مصنوعی در بلژیک

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت های زیادی در بلژیک وجود دارند که در سراسر اروپا چمن مصنوعی تولید و عرضه می کنند.

شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی نه تنها در طراحی و تولید چمن مصنوعی، بلکه در خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهند نیز بررسی می شوند. در زیر لیستی از شرکت هایی که کامل ترین طیف محصولات چمن مصنوعی را با بالاترین استانداردهای کیفیت و خدمات موجود در بازار ارائه می دهند برای شما خوانندگان مجله و وب سایت کهن آورده شده است…

۹ تولید کننده و تامین کننده چمن مصنوعی برتر

چمن مصنوعی Feelds artificial grass

سایت: feelds.eu/en

دفتر مرکزی: Kalkhoevestraat 1, 8790 Waregem, Belgium

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

Feelds، یک تولید کننده بلژیکی چمن مصنوعی درجه یک است که به دلیل محصولات باکیفیت خود شناخته شده است. Feelds دارای بیش از ده سال تجربه در این زمینه است.

آنها بر روی ارائه چمن های مصنوعی با کیفیت بالا متمرکز شده اند. این شرکت با نمایندگان خود در سراسر جهان کار می کند تا از انتخاب بهترین چمن برای هر پروژه اطمینان حاصل کنند. در یک چمن مصنوعی خوب، سهولت نگهداری، ظاهر طبیعی و نصب آسان و البته دوام بسیار مهم است.

Feelds از دانش خود برای ایجاد طیف وسیعی از چمن مصنوعی با کیفیت بالا برای باغ، تراس یا زمین ورزشی استفاده کرد. شما می توانید شرکت فیلدز را شریکی بدانید که بهترین انتخاب را برای شما انجام می دهد. همه محصولات آنها را می توان در اندازه های استاندارد سفارش داد، یا بر اساس مشخصات دقیق برش داد.

محصولات اصلی:

بالکن یا تراس: یک چمن مصنوعی سبز و طبیعی می تواند یک بالکن/تراس را متحول کند.
برای باغ و پاسیو، شرکت فیلدز محصول مناسب چمن مصنوعی را برای شما دارند.
ورزش‌ها و بازی‌ها: Feelds به استحکام چمن مصنوعی برای ورزش‌ها و بازی‌ها توجه بسیار زیادی دارد.

 

DOgrass

سایت: www.do-grass.com/en-be

دفتر مرکزی: Cleydaellaan 10/bus 1,2630 Aartselaar, Belgium

DOgrass یک متخصص در تولید چمن مصنوعی است و می تواند تضمین کند که محصولاتش جایگزین عالی برای چمن های طبیعی است. چمن مصنوعی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. آنها بادوام هستند و در برابر اشعه ماوراء بنفش تثبیت مقاوم هستند، در برابر شرایط آب و هوایی شدید مقاومت می کنند و برای مدت زمان طولانی قابل استفاده هستند.

محصولات دوگراس ماهرانه ساخته شده اند و انواع محصولات چمن مصنوعی با کیفیت بالا را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهند.

چمن مصنوعی خوب و با کیفیت کاربردهای بی پایانی دارد. می توانید از آن برای ورزش، باغ، بالکن، تراس یا تراس، و اطراف استخر یا داخل خانه استفاده کنید.

 

چمن اوریزون-Oryzon grass

سایت: oryzongrass.com/en

دفتر مرکزی: Ingelmunstersteentheyg 162, 8780 Oostrozebeke, Belgium

Oryzon® یک برند از گروه بین المللی Beaulieu است.

آنها طیف گسترده ای از محصولات چمن مصنوعی را با نام تجاری Oryzon(r) ارائه می دهند. آنها برای کسانی که می خواهند ظاهر طبیعی چمن را داشته باشند، چمن مصنوعی را ارائه می دهند که نرم، انعطاف پذیر و مطابق با طبیعت است.

علاوه بر این، اوریزون دارای طیف مرسوم، مد روز و مقاوم در برابر آتش از چمن مصنوعی هستند. این چمن یک محصول ضروری برای رویدادهای داخلی و خارجی است. تمامی محصولات اوریزون در  گروه بین المللی Beaulieu طراحی، مهندسی و تولید شده است.

Oryzon، همراه با Turfgrass، یکی از جذاب ترین  و مجهزترین خطوط تولید چمن مصنوعی در اروپا را دارا هستند.

 

چمنTurfgrass

سایت: www.turfgrass.net

Turfgrass® یکی دیگر از برندهای گروه بین المللی Beaulieu است.

آنها مبتکران اروپایی با تجربه گسترده در طراحی، تولید و توزیع چمن مصنوعی در سراسر جهان هستند. آنها از بهترین مواد استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست می آورید.

کل طیف محصولات Turfgrass در اروپا مهندسی، طراحی و تولید می شود. کل خط تولید Turfgrass زیر یک سقف تولید می شود. آنها مستقل از تامین کنندگان غیر اروپایی هستند.

این شرکت به طور کامل و صددرصد نخ های چمن مصنوعی خود را تولید می کند. آنها می توانند هر مرحله از فرآیند تولید را کنترل کنند و بهترین کیفیت و نوآورانه ترین مواد موجود را ارائه دهند.

Turfgrass دارای طیف گسترده ای از محصولات با طرح های طبیعی مختلف است که مشتریان می توانند از آنها برای محوطه سازی یا استادیوم ها و مکان های ورزشی استفاده کنند.

محصولات اصلی:

چمن محوطه سازی
چمن ورزشی
چمن سفارشی

 

FUNgrass Sports

سایت:fungrass.com

دفتر مرکزی: FUNgrass Industriepark Theyst 43, 9100 Sint Niklaas, بلژیک

FUNgrass عضو گروه ورزش و اوقات فراغت اروپا است. آنها در فناوری چمن مصنوعی خلاق و نوآور هستند. از سال ۱۹۸۶، آنها در بلژیک چمن مصنوعی تولید می کنند. FUNgrass همچنین بیش از ۱۰۰ میلیون متر مربع چمن مصنوعی در سطح جهان تولید و نصب کرده اند. FUNgrass یکی از بزرگترین شرکت های چمن مصنوعی در سطح جهان است که دارای وسیع ترین طیف محصولات را در اختیار دارد.

چمن مصنوعی FUNgrass به راحتی کنار هم قرار می گیرند و نیاز به نگهداری کمی دارند. محصولات FUNgrass مطابق با استانداردهای ESSM و مطابق با دستورالعمل محصولات ساختمانی اتحادیه اروپا هستند. FUNgrass ضمانت ده ساله روی تمام نخ ها ارائه می دهد و عاری از سموم فلزات سنگین هستند.

محصولات اصلی:

اصالت و ظاهر طبیعی، انعطاف پذیری بالا، چند جهتی، زیر دست نرم، احساس لوکس، تراکم بالا، تنوع، حداکثر پایداری مقابل اشعه ماوراء بنفش – جذب حرارت کمتر – Dtex بالا، مقرون به صرفه،با قابلیت استفاده تزئینی

 

نامگراس Namgrass

سایت: www.namgrass.be

دفتر مرکزی: Heidestraat 9, B-9820 Merelbeke, , Belgium

به لطف یک ساختار یکپارچه منحصر به فرد، Namgrass می تواند به طور مداوم در هر سطح از چرخه تولید محصولات چمن مصنوعی  نوآوری کند. Namgrass کل فرآیند کیفیت، تولید و توزیع را مدیریت می کند.

بنابراین Namgrass در محصولات چمن مصنوعی پیشگام باقی می ماند. امروزه این شرکت در بیش از ۲۵ کشور جهان حضور دارد و عمدتاً بر اروپای شرقی تمرکز دارد. علاوه بر این، از سال ۲۰۰۹، Namgrass پرفروش ترین چمن مصنوعی در جهان است.

مزیت:

یک شرکت ۱۰۰% بلژیکی، یک محصول ۱۰۰% بلژیکی
۱۰۰٪ بر روی چمن مصنوعی متمرکز شده است
رهبر بین المللی و یکی از بهنرین های اروپا، دارای نمایندگی های منطقه ای
ارایه محصول برای هر بودجه و پروژه

محصولات اصلی

چمن مصنوعی برای باغ و پاسیو
چمن مصنوعی قرار دادی
چمن مصنوعی برای رویدادها
چمن مصنوعی برای ورزش های حرفه ای
چمن مصنوعی برای زمین های بازی

 

چمن ورزشی –  Domo® Sports Grass

سایت: domosportsgrass.com/en

دفتر مرکزی: Industriepark Theyst 43, 9100 Sint-Niklaas, بلژیک

Domo Sports Grass در سال ۱۹۸۹ تأسیس شد و بیش از ۳۰ سال در صنعت چمن مصنوعی تجربه دارد و متخصص جهانی در زمینه راه حل های زمین های ورزشی با کیفیت بالا، از جمله سیستم های چمن مصنوعی است. محصولات آنها به دلیل طیف محصولات نوآورانه، زیرساخت های تولید پیشرفته و سیستم کنترل کیفیت مستمر بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

مزیت:

بیش از ۱۰۰ میلیون متر مربع چمن مصنوعی در سراسر جهان توسط شرکت Domo Sports Grass نصب شده است. اینها شامل زمین های فوتبال، هاکی و تنیس است.

این گروه بیش از ۲۰۰ نفر را استخدام کرده و سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون یورو گردش مالی ایجاد می کند.

Domo Sports Grass در بسیاری از نقاط جهان دارای دفتر فروش و نمایندگی است. با این حال، هنوز در بلژیک، قلب اروپا لنگر انداخته است.

Domo  پیشگام در سیستم های چمن مصنوعی برای زمین های ورزشی است. آنها بیش از ۳۰ سال است که نوآوری های خلاقانه ای ایجاد کرده اند که به قهرمانان ورزشی کمک می کند تا به اوج برسند.

محصولات اصلی:

چمن مصنوعی برای فوتبال
چمن مصنوعی برای هاکی
چمن مصنوعی برای راگبی
چمن مصنوعی برای تنیس
چمن مصنوعی برای زمین های چند ورزشی

 

لانو اسپورت- Lano Sports

سایت: www.lanosports.com

دفتر مرکزی: هارلبکه، ایسترن فلاندر، بلژیک

لانو اسپورت، یکی از اولین شرکت هایی است که چمن مصنوعی برای اهداف ورزشی تولید کرد و در سال ۱۹۷۰ تاسیس شد. آنها سیستم های نیمه پر و ماسه پر شده نسل اول و دوم را توسعه دادند. آنها در دهه ۱۹۹۰ لاستیک و ماسه را به سیستم های نوآورانه خود اضافه کردند.

لانو اسپورت بیش از ۳۰ سال را صرف تلاش برای تولید و پیشرفت کرده است. Lano Sports به دلیل برتری خود در طراحی و ساخت زمین چمن مصنوعی و خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد، شناخته شده است.

محصولات اصلی:

چمن مصنوعی محوطه سازی
چمن مصنوعی ورزشی

 

رسی گراس- ResiGrass

سایت: www.resigrass.com

دفتر مرکزی: Kapelsesteentheyg 493, BE-2180 Anttheyrp, Ekeren, Belgium

ResiGrass پیشرو در ایجاد و فروش چمن مصنوعی برای “محوطه سازی” بوده است. ResiGrass در سال ۲۰۰۳ برای توسعه چمن مصنوعی مناسب برای باغبانی و سایر مصارف مشابه تاسیس شد.

محصولات اصلی

باغ و تراس
زمین های بازی و پارک ها
چمن مصنوعی برای گلف
کسب و کار و رویدادها
چمن مصنوعی برای زمین های ورزشی

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×